School & Hostsister's Birthday

Hej på er!
 
Måndag morgon hade jag så otroligt mycket energi, ni skulle sett mig haha! När jag kom in i wrestlingrummet så kände jag bara för att hjula, slå kullerbyttor och hoppa runt. "Julia, why do you have so much energy 7 in the morning?" frågade Bryce. "I think she is on crack", sa Cole. Nä, jag var bara supertaggad på måndag antagligen.
Under 2nd snackade jag med John som vanligt, tyvärr förlorade de deras sista baseballmatch i fredags så de kommer inte gå till playoffs. Eftersom jag numera är ett baseballfan (haha) tycker jag detta är jättesynd för dem för de har verkligen varit jättebra den här säsongen. På health jobbade jag och Bryce tillsammans på ett arbete om hälsoråd och så snackade vi massor. Gud vad jag kommer sakna honom!
På kvällen åkte vi till gymmet där jag körde armar+rygg!
 
Tisdag spelade vi dodgeball på morgonen. Alla juniors tog deras STAAR test (kan jämnföras med våra nationella prov), utom jag då eftersom jag inte har US History. Så på engelskan fick jag vara med sophmores och på matten fick jag vara med seniors i PreCal. På economics spelade vi PIT efter vi var klara med arbetet, haha vi har blivit som en liten familj där inne eftersom vi är så få.
Patience, me, Stephen, Cynthia and Shakayla 
 
Ms Bryant har hand om all AP-testing så vi har en vikarie nu i två veckor, och hon är lite smått märklig och pratar om mat hela tiden hahaha.
Blev gymmet igen på kvällen så fick till ett ben och magpass!
 
Onsdag körde vi squats, och på engelskan läste vi The Glass Castle som vanligt och hade storytime. Ms Pound är som en kompis till alla, så både hon och alla i vår klass berättar massa olika historier hela tiden, askul ju haha.
Försökte få till en intervju under newspaper, men hittade inte tjejen jag skulle intervjua. Sprang dock in i Joseph som jag kände i början av året, trevligt att se honom igen!
Health och Economics var som vanligt, och efter skolan sprang jag en sväng. Var inte i kyrkan igår för det var nämnligen min värdssysters 12 års dag! Det firade vi med att äta hennes (och min) favoriträtt som min värdmamma lagar: Swiss Enchiladas with Green Tomatillo Sauce. Mums!
 
Torsdag morgon brottades vi, alltså åh, är fortfarande lika kul. Kommer sakna det när jag kommer hem. Under 2nd drev jag med John, AJ, Vaugnh och Kelvonne som vanligt. Jag och AJ roastar varandra varenda dag haha, han slutar aldrig. Under newspaper intervjuade jag Gracie om college, var kul att snacka med henne igen för vi var vänner i början av året under cross countryn men sen blev det inte av att vi sågs efter säsongen var över, jättegullig tjej i alla fall! Under health hade vi vikarie så snackade mest med Bryce hehe. Vår vikarie på economics är så himla knäpp men hon är ändå snäll och ganska rolig. Hon säger bara så konstiga saker, förstår mig inte på kvinnan. Lite smått förvirrad typ.
Efter skolan tränade jag lite och nu ska jag ta det lugnt och packa, för imorgon åker jag och Maja med Kari till Galveston! Ska bli superkul! :)
eftersom jag aldrig lägger upp selfies och har bildbrist haha
 
Vi hörs, ha en trevlig helg!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se