Homeschool Graduates, Dancing and Sweet Tomatoes

Hello!
 
Fredag startades med att maxa i squats, men det gjorde ju jag för några veckor sedan så blev ingen förbättring på den fronten. Under 2nd gjorde jag inte mycket, lät Kelvonne och John kopiera typ alla mina papper eftersom de båda håller på att faila den klassen. Inte bra såhär innan graduation. Under 3rd skrev jag klart mitt research paper om hunger, och faktiskt gillade jag verkligen den här uppgiften. Första arbetet under hela året då jag faktiskt behövt analysera fakta. Hör ni det alla svennebananer? Så som det tjatas hemma om att varenda liten grej ska ha en avancerad analys i princip alla ämnen. Här gör de inte det, fram tills denna uppgift då.
Under matten gjorde vi klart benchmark testet och i newspaper släppte vi äntligen vår sista artikel! Det firades med att jag, Lauren, Kyndal och Priscilla åkte och köpte mat åt alla på Canes.
mys med newspaper peeps
 
Även om jag inte åt fick jag gratis cola light sådär mitt på dagen och det är ju inte fel! Mysig klass det där, vi är alla så olika men kommer ändå bra överens.
Under health spelade jag ett spel som heter Sorry med Irving och Jacob och efter skolan sprang jag en sväng innan middagen. På kvällen åkte vi och handlade mat och sen kollade vi på Zoolander 2! Helt galen film.
 
På lördagen hämtade Danny mig vid kvart i ett, för vid två var det graduation för många av mina hemskolade kompisar! Vi åkte till en countrybutik för att köpa en skjorta till Daniel och sen åt vi en snabb lunch på Panera Bread innan vi åkte vidare till cermonin.
 
Hade aldrig varit på en graduation förut ju, denna var nog visserligen lite annorlunda eftersom den hölls i en kyrka och att de var hemskolade, men i alla fall. De av mina vänner som graduatade var Robert, Tanner, Tim och Kameron, och i princip alla mina andra hemskolade vänner var där för att supporta så sprang in i massor av folk jag känner vilket var kul! Ganska lustigt egentligen hur ett av mina standard kompisgäng består av hemskolade, tror inte direkt det är så vanligt för utbytesstudenter att bli vän med dem men det är allt tack vare Danny.
Efteråt åkte vi till två olika mottagningar, först en hos Kameron och en kille som heter Caleb, där vi åt, körde typiska familjelekar och bara umgicks, och sedan till en hos min kompis Ezras bror som också graduatade.
playing games, danny and an adorable baby and me, india and danny
 
Vid halv åtta tiden hoppade jag och Danny in i bilen och åkte hela vägen ner till Tomball för att gå på en dans.
 
Låter kanske hur knäppt som helst men det var faktiskt superkul, Robert lärde mig att dansa massa danser som var hur komplicerade som helst och jag och Danny försökte oss på en jätte konstig dans också men kul var det!
bunch of pictures of me and danny and me and robert
 
Efteråt åkte vi ett helt gäng till Denny's för frukost/middag (det var midnatt) och hade det allmänt trevligt.
robert, brooke, me, danny and a bunch of homeschooled kids
 
Sen åkte jag, Danny och Robert hem och bilturer med de två är ju guldvärt, vi hade så kul. Herregud hörrni, jag har nog blivit en riktig Texas country girl i hjärtat ändå hahaha. Superbra dag med många av mina favoriter!!!
när man är för kort så att man behöver bli upplyften för att synas haha, mina favoritkillar<3
 
Idag har varit en fixardag i allmänhet, och så har jag skypat med päronen och syrran där hemma. På eftermiddagen åkte jag, min värdmamma, och min värdsyster till en buffé restaurang som heter Sweet Tomatoes! Var massa nyttiga sallader, soppor och pasta, asgott men världens matkoma haha.
Sedan gick vi till en sportbutik som heter Tyler's. När vi kom hem tog jag en skön promenad och sen har jag snackat med Maja!
 
Sista hela skolveckan nu, usch vad mycket ångest... Tiden går för fort.
 
Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se