Tests & Church

Hello!!
 
Måndagen började med boxsquats. Inte lika roliga som vanliga squats men det gick bra ändå! På engelskan hade vi ett test som jag hoppas gick bra. På newspaper började jag fixa klart min artikel, och på health hade vi vikarie så chillade bara med min squad. Efter skolan tränade jag armar och sprang!
 
Tisdag körde vi abroutine med medicinbollar på brottningen, vilket är kul och faktiskt var förvånadsvärt jobbigt! På forensic science började vi med droger i samband med brott.
På matten hade vi ett prov som jag kände gick jättebra!
På health började vi också med droger och dess påverkan på kroppen, vilket kommer bli intressant!
På economics körde vi ett spel med den andra klassen som var lite halvdant.
Efter skolan var det dags för träning igen i form av löpning och mage!
 
På onsdagen var det bänkpress, var med Emerald som nyss kommit tillbaka från en skada. Hon hade ine lyft på ett tag nu och det märktes, för när säsongen började lyfte hon mer än mig men nu är det tvärtom.
Resten av skoldagen var inte så speciell, mycket anteckningar.
Vi fortsatte med droger i health fast bara halva lektionen så resten av tiden snackade jag med Bryce, David och Irving och gav de alla en utmaning att fläta mitt hår (speciellt David är väldigt faschinerad av det nämnligen). Både Bryce och Irving misslyckades med David gjorde helt okej haha.
David's result haha
 
På economics körde vi bingo, med andra klassen igen vilket var ganska kul och förvånadsvärt lärorikt!
 
Efter skolan fixade jag bara tills Bryce kom och hämtade mig för att åka till kyrkan igen!
Yttligare en vecka med massor av kul, bland annat rakade en av pastorerna av en killes hår, i ersättning av pengar. Han hade världens svall och allt bara försvann, haha jag hade haft ångest!
 
Annars höll jag, Haylee, Bryce, Tristan och Emily på och tramsade, typ sjöng High School Musical sånger och hoppade ner för trappor och grejer... Vi brottare tenderar att vara omogna tydligen haha. Sen körde vi en namnlek så blev introducerad till nya människor, och efter det var det worship och lifegroups! Tycker så mycket om att gå dit, är superkul verkligen!
me and meghan!!
 
Efteråt åkte jag, Bryce, Tristan, Kennedy och Summer till whataburger igen, tror det kommer bli standard haha... vi berättade historier och Kennedy och Summer avbröt Tristan hela tiden vilket gjorde Bryce pissed off så detta hände...
poor Summer
 
Vi har också blivit buddies med en av de som jobbar där, Marky Mark. Jag frågade om det fanns gratis vatten och han sa att jag kunde få gratis dricka för att jag var pretty.
 
På vägen hem körde jag och Bryce Camp Rock duetter, så himla vackert. Älskar att åka i hans bil haha. Superbra kväll!!
 
Idag var vi utomhus på brottningen och körde olika övningar, var rätt så kul! Idag var det sommar i luften, 19 grader i morse och superfuktigt!
Engelskan har blivit roligare sedan vi splittrade upp klasserna - jag har nu både Mark och Israel från brottningen att snacka med och sedan har jag även börjat snacka med två tjejer som faktiskt går i min klass, Teara och Jerricka, och sedan Sarai som vanligt. Har också en jätteunderhållande lärare, Mr Evans, som är en mörk gråhårig man med världens mest sarkastiska humor.
Vi fick tillbaka matteproven också, 98/100, supernöjd!!
På health så fick vi en föreläsning av en pharmasist om droger, var en väldigt känslosam presentation och fick en verkligen att tänka.
got this from the phamasist - we have one choice
 
 
På economics hade vi prov som jag fick 84/100 på så helt okej med andra ord!
 
Efter skolan var det träning vilket var svettigt då det var 30 grader utomhus och strålande sol och nu är det tagg inför helgen!
 
Hoppas ni haft en bra vecka och får en fin helg, kramis

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se