Teachers vs Seniors, First Baptist & Steaks

Fredagen var en rätt så lugn dag. Det första jag gjorde när jag kom till skolan var att gå till trainers (de som har hand om idrottsskador) för att jag knappt kan gå på min fot och han sa att det var en överansträngning från löpningen. Så inget springande för mig detta lov antagligen, är superledsen över det. Vi körde powercleaners på morgonen, och på matten körde vi jeopardy med mattefrågor. 
Vi lyckades fixa klart tidningen på newspaper och på hälsa kollade vi på en dokumentär igen. Var bara typ 20 minuter på economics lektionen för sen var det en basketmatch mellan seniors och lärare som vi kollade på, jättekul!
på den allra första bilden kan ni se min healthlärare, coach reed, i gula skor haha han gick all in
 
På eftermiddagen fick det bli ett magpass och att bara ta det lugnt. På kvällen åkte vi och åt på Taco Cabana och köpte starbucks, så det var en mysig kväll.
chicken flautas
 
Lördagen var en väldigt lång dag, inte särskilt mycket hände. Jag åkte till The Academy med min värdpappa, tränade rygg och axlar, skypade med både farmor, farfar, mormor, morfar och en snabbis med mamma och pappa, handlade mat och kollade på en superbra film med min värdmamma och värdsyster som heter "God's not dead". Bra film för likväl kristna som inte kristna!
 
På söndagen hämtade Joanna mig på morgonen och så åkte vi till kyrkan, var jätte mysigt som vanligt och Joanna är världens gulligaste! Älskar ungdomsledarna där också, så himla snälla! De verkar verkligen genuint bry sig om alla ungdomar som kommer dit och de tycker att det är jättekul att jag kommer dit som utbytesstudent också! Kyrkan var ganska tom dock för många har jag åkt till olika ställen för Spring Break.
 
När jag kom hem körde jag skype med mina föräldrar och sen åkte vi till Target för att kolla efter badkläder, och nu har jag precis kommit tillbaka från att ha ätit en enorm stek hos grannarna.
 
Imorgon ska jag, min värdmamma och mina värdsyskon åka ner till Galveston vilket är en strand och bo där en natt hos min värdmammas kompis. Hon har en dotter som jag är kompis med också så det blir kul!
 
Ha en fin vecka!
Kram
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se