Squadpics

Hej där!
 
På tisdagmorgon körde vi squats, vilket är min favorit! Snackade mest med alla under forensics som vanligt, vi gör verkligen inget vettigt... Matten är riktigt kul just nu tycker jag, älskar algebra haha!
På health diskuterade vi olika hälsostatusar man kan vara i. Tycker att detta ämne är superintressant och älskar Coach Reed som är min lärare i det ämnet! Sedan snackade jag en hel del med Bryce också, vi gjorde pinky promise på att en dag när jag kommer tillbaka ska vi ta hans bil och göra en roadtrip ända ner till kusten i Sydamerika, hahaha.
På economics fick alla fylla i college aid, så jag gjorde inget eftersom det inte angår mig.
Brottningsträningen var jättekul, körde med både Bailey och Erica så det blev inte mycket jobb gjort om man säger så men hela träningen hade ett mysigt flow och hela laget drev hela tiden så det var mys!
the sky was so incredibly beautiful on monday, couldn't quite catch it on picture though
 
Onsdagen sprang vi på, älskar det. Att starta morgonen med att springa är ju något av de bästa som finns. På forensic science gjorde vi en DNA lab som typ ingen förstod, miss Leos gjorde typ allt åt oss. Körde boxningsmatch med Vaughn istället haha. Säger ju att vi inte gör något i den klassen.
På engelskan har vi börjat läsa en pjäs som heter A raisin in the sun, blir intressant!
Under newspaper tog vi foton till yearbook, så det blev en hel del bilder på oss alla! Love them all. :)
from left: me, liz, louisa, cynthia, nathan. 2 row: cilla, lauren, chelsea and then kyndal is taking the picture
 
cynthia, me and kyndal!!
 
squad
 
Vi gjorde samma sak i health idag igen, men det bra med dessa lektioner är att vi får delta som klass och faktiskt säga våra åsikter och berätta om personliga åsikter, vilket jag tycker är grymt kul!
Brottningsträningen idag var jobbig för varken Erica eller Bailey var där så fick köra med en 128 pounds tjej vilket gör att jag måste vara riktigt aggresiv och hårthänt för att få ner henne. Tyckte ändå det gick väldigt bra, så det var roligt!
 
Idag körde vi sprinter igen på morgonen, väldigt härligt! Förmiddagen flöt på som vanligt, och eftermiddagen likaså. Inget speciellt hände idag men det var en rätt okej dag i alla fall! Vi hade test på economics, hade inte pluggat men gick bra i alla fall tror jag. Brottningsträningen var urmysig för det var bara vi tjejer eftersom killarna hade duels idag, så vi brottades till disneymusik haha! Erica var tillbaka igen också så kul att brottas med henne.
 
Imorgon och på lördag ska jag brottas för denna helg är jag den enda brottaren i min viktklass i mitt lag (egentligen är vi 3) så det ska bli kul, taggad!
 
Hoppas ni får en bra helg, vi hörs! Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se