Light Festival & Workout Day

Hej där!
Imorgon är det tillbaka till skolan och jag är sååå redo! Har saknat skolan massor under lovet.
 
Igår började jag dagen med en 13 kilometare och efter det tog jag det bara lugnt tills vi åkte till Houston vid 2 för att kolla på The Winter Lights! Dock började ju inte ljusen förens när det blev mörkt, men det var som ett litet nöjesfält precis bredvid så min värdmamma och värdsyskon åkte massor! Jag blir ju tyvärr illamående av allt snurrande men det var fint väder så jag klagar inte på att jag stod på sidan!
 
Vid 6 tiden började det bli riktigt kallt och mörkt så då började vi kolla på ljusen... låter bilderna tala för hur vackert det var!
 
Sen när vi kom hem sent på kvällen så spenderade jag några timmar med att snacka på kik med Sandra och Felicia hemma i Sverige, mina saknade bästa vänner. Supermysigt att bli lite uppdaterad om hur de har det!
 
Idag har jag ju i princip bara tränat känns det som, haha. Tristan var min räddare i nöden yttligare en gång och plockade upp mig i morse för att åka och brottas. Var riktigt roligt idag igen, körde på hårt och som vanligt är det extra kul att köra med Erica. Känner att jag har saknat att brottas varje dag nu unde lovet, hela mitt liv var ju brottning November-December så nu blir det det igen fram tills säsongen är över!
 
Coach är ju världens snällaste också, han tyckte att jag förtjänade en julklapp så fick en tournamenttröja från vår Conroe Tournament. Superschysst, han är verkligen är grym coach!
 
Stannade i brottningsrummet och hängde med Joanna, Haylee, Bryce, Tristan, Mark och Piper i typ en timme innan jag åkte hem och körde ett magpass. Sedan åt jag lunch medan jag skypade med mina föräldrar som alltid är underbart. Sprang mitt sista pass för lovet vilket gick grymt bra, 15,5 km blev det på 1 h och 25 min. Börjar långsamt bättra upp mina tider igen, för i början av lovet sprang jag riktigt segt men de senaste dagarna har det gått grymt bra!
 
Mina julklappar från min värdfamilj kom föresten idag haha, fick ett iPhoneskal som Naomi har gjort, supergulligt, och sen en scrapbook som också var självdesignad där jag ska sätta in massa bilder från mitt år när jag kommer hem! Väldigt tankfullt och jättebra present, är väldigt tacksam!
 
Annars har jag bara förberett inför morgondagen... På fredag har jag inte skola på hela dagen för då ska jag åka och brottas hela dagen, största tournamentet hittills! Blir awesome!
 
Kram på er!!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se