Fun in health & Lockdown

Hej igen!
 
Känner mig duktig som inte har hela veckan summerad i ett enda inlägg... tänkte passa på att slänga upp en snabb update innan helgen!
 
Igår morse körde vi armar under brottningen. Satans vad armarna darrade!! Hade inte lyft på en månad så nu är det träningsvärk på hög nivå idag.
 
Forensic Science, engelskan och matten flöt på som vanligt, och även newspaper där jag nu arbetar på min artikel om snabbmat och godis. The nasty things I now know after certain research... Ughhhh.
 
Under health hade vi icebreakers, så vi körde speed dating och namnlekar. Pratade med en tre tjejer som heter Ashley, Riley och AJ som var jätte schyssta bland annat, så det var kul. Verkar vara bra människor i denna klass så blir nog super!
 
Economics var rätt så tråkigt alltså, känner redan att jag kommer vara superuttråkad 7th period alla dagar i veckan haha... Saknar Mr Cummings redan!
 
Brottningen gick bra, körde med Erica som vanligt. Fick även beröm av coach vilket alltid är trevligt!
 
Även idag var vi i the weight room, dock körde vi powercleaners idag. Jag och Joanna slöade en del dock för vi båda hade träningsvärk från gårdagen, så vi snackade mest.
 
På forensic science jobbade vi för en gång skull, blev klar rätt så snabbt dock och spenderade resten av lektionen med att snacka med John, Andrew och Vaughn, som vanligt. Vi diskuterade hur dyra skilsmässor kan bli med läraren bland annat, haha. Andrew sa "You better not marry a swedish man, you would be better of with an American" och då sa John "That's where I come in". Mitt svar var "Technically we're already married so I mean I might as well just stay here, cause a divorce would get expensive". Haha, som sagt, älskar dem.
 
Under engelskan hade vi först brandövning och sedan lockdown. Lockdown är vad vi skulle göra om en farlig inkräktare kom till skolan. Vi skulle gå så långt ifrån fönstrena som möjligt och sitta ner i mörkret. Jag och Israel planerade att om det kom en inkräktare skulle vi bara gå ut och brotta ner dem. Standard wrestlers, haha.
 
På matten hade vi ett oförberret test som var skitsvårt bokstavlingen, gick nog åt skogen haha.
 
Health var garranterat den roligaste lektionen under dagen, drev runt med Bryce och fick agera fotmodell åt i princip alla för vi skulle göra ett fotavtryck på ett papper och jag var typ den enda med tillräckligt små fötter haha. Coach Reed (som läraren heter) spelade massor av musik och jag och Bryce gick all in och sjöng jättefalskt och dansade och grejer, så hade jättekul under denna lektion haha.
 
Brottningen var svintuff idag, jag och Erica var mer aggresiva än någonsin haha. Trodde jag skulle dö i typ mitten när vi körde som hårdast, haha. Är ju så grymt kul dock så det gör inget!
 
Nu har jag packat inför morgondagen, för då ska jag upp 5 för att åka på ett tournament! Slipper skola hehehe. Sen ska jag ju faktiskt brottas också vilket blir superkul men nervöst såklart eftersom detta är ett varsity tournament, vilket betyder att alla är asduktiga. Så vi får väl se hur det går!
 
Kram på er, ha en trevlig helg!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se