Beat up, Bad day & Dancing in the Hallways

Hej där!
 
Onsdagen var en jätterolig dag, teamade med Haylee och Joanna i weightroom. Vi körde powercleaners!
Snackade massor med John under forensics, och sen snackade även hela klassen om Sverige, av någon anledning är alla i just Forensics intresserade av Sverige och frågar massor, vilket är kul!
extremt oattraktiv bild på mig haha, skulle skicka en snap till maja och så kom john in i bakgrunden hahaha
 
Health var superroligt också, vi har nu äntligen börjat med själva ämnet! Vi fick göra ett personlighetstest som faktiskt var väldigt accurate (förlåt kan inte komma på det svenska ordet), och sen höll jag och Bryce på och larva oss, som vanligt. Han sa igår att när jag kommer tillbaka så ska han gifta sig med mig och så ska vi få blonda, sjungande, brottande bebisar. Har alldeles för många giftermål på gång här, blir nog svårt att gifta sig med allihopa hahaha.
 
Economics var faktiskt roligt, vi körde en lek där vi skulle "tillverka" traktorer och datorer genom att springa fram och tillbaka och lämna lappar.
 
Brottningsträningen var kul men riktigt tuff, twistade till mina revben och fick världens största blåmärke på armen som gör förfärligt ont. Denna sport är så otroligt våldsam, jag undrar om jag kommer vara hel när jag kommer tillbaka haha. Maja var där och tittade också för hon skulle sova hos mig eftersom Kolby behövde göra en operation i Houston. Så vi chillade på kvällen och tog extremt fula bilder och hackade Naomi's snapchat, haha.
 
Torsdagen var en sådan där dag när inget var kul, vet inte varför, men det var helt enkelt bara en dålig dag då jag mest kände att jag ville vara hemma i Sverige igen. Jag vet att det kommer sådana dagar, mitt liv här borta är för det mesta en dans på rosor och jag har sällan dåliga dagar, men det här var helt enkelt en av dem. Bästa på dagen var att brottas på morgonen med en freshman tjej som inte har varit så delaktig på träningarna, hon är minst 15kg tyngre än jag men ändå lyckades jag brotta ner henne och både put her in a pin and a cradle. (Vet inte vad dessa termer heter på svenska). Då känner jag mig duktig, även om det mest bara är för att hon inte riktigt försöker, haha. Newspaper var rätt ok också, är klar med allt nu så snackade bara med alla vilket var mysigt.
a day in newspaper: nathan playing with cynthia's hair while she plays ridiculous games on the computer
 
Vi hade ingen brottning efter skolan idag så vad jag gjorde när jag kom hem var att köra ett magpass samt 10,5km. Var väldigt behövligt för det dåliga humöret, får ut känslor genom träning.
 
Sedan kom fredag, vilket var en jättebra dag igen. Ni ser, bara för att en dag är dålig betyder det inte att jorden har gått under ;)
 
Morgonen startades med att snacka massor med Haylee och Joanna. Vi pratade om drömmar och Joanna sa att hon hade drömt att Conroe var en söt liten stad utan bilar där alla cyklade och gick. Jag sa typ "Almost like Europe". Haylee tyckte att det lät awesome så hon sa att nästa år åker hela laget till Sverige för att hälsa på mig, haha. "And you need to come visit us! Seriously, I have an extra room", sa Joanna. Åh, vad svårt det kommer vara att lämna allihopa.
 
Sedan gick vi ut och sprang på the track, vi körde sprinter på 300m och det blev ett total avstånd på 2,2km. Jag ogillar ju egentligen att sprinta men verkar som jag har blivit rejält snabbare igen, snabbare än under cross countryn? Märkligt. På tal om cross country com Coach Ogden, min CC-coach in i brottningsrummet imorse med min letterman jacket!! Som jag har väntat, nu behöver jag inte frysa längre!
 
Under lunchen satt jag med Patience och pratade pojkvänsproblem, för hennes del alltså. De löste det i slutet av dagen, vilket var väntat, haha.
 
Under health satte vi upp ett mål för att bli hälsosammare, och så lyssnade vi på musik och snackade. Det är typ standard i den klassen, tycker om den massor! Efter lektionen gick jag och Bryce till 7th, och under fredagarna spelar de ju musik så vi gick och dansade i korridoren. Vi fick massor av blickar och när Rico såg oss kollade han bara på oss och började asgarva. Haha, hade så kul!
 
På Economics hade vi vikarie så vi alla snackade typ bara!
me and my girl shakayla
 
Under eftermiddagen körde jag squats och sprang 13km, och nu på kvällen har vi kollat på en film som heter Sisters. Den var väldigt underhållande!!
 
Imorgon blir det brottning, Coach skulle försöka få en match till mig så det blir kul!
 
Kram på er, ha en trevlig helg!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se