Back to school

Idag började skolan igen och ÅH VAD KUL DET VAR ATT VARA TILLBAKA.
 
Började att gå till 2nd period och då fick jag prata med alla mina homies där igen, älskar den klassen pga människorna haha! Vi fick i alla fall våra nya scheman och nytt för denna termin är att jag nu officiellt är i wrestling samt att jag har bytt choir till health och government till economics.
 
Efter det gick jag ner till brottningen där jag blev mött av Bryce som ville kramas. Well. 
Vi gjorde inget särskilt under lektionen, catched up med Berenice, Emerald och Rico bland annat.
 
Efter det skulle vi gå tillbaka till våra 2nd periods och återigen gjorde vi absolut ingenting förutom att snacka. Jag och John planerade vår framtid (han säger att han är villig att flytta till Sverige hahaha), Andrew snackade med mig om massa typiskt amerikanska grejer och så fejkbrottades jag med Vaughn. En typisk forensic science lektion helt enkelt.
 
Av någon anledning har jag bytt engelska klass så nu har jag en ny lärare och nya klasskamrater. Min nya lärare verkar bättre än den förra så det känns skönt för min förra kunde inte undervisa på ett intressant sätt. Sen har jag Sarai och Israel som jag känner i den klassen så känns rätt så OK att ha bytt!
 
Matten och newspaper flöt på som vanligt, var trevligt att se min newspapersquad igen!
eftersom jag har bildbrist får ni några uttråkade selfies från economicslektionen haha
 
Sen var det dags för health, och det visade sig att jag faktiskt har den klassen med Bryce! Så det är skönt att faktiskt känna någon. Läraren verkar aschill och det verkar vara en öppen och intressant klass så ser jättemycket fram emot denna termin med det faktiskt, redan idag pratade vi både om teenpregnancy, politik, rasism och legalisering av weed haha.
 
Efter lektionen gick jag och Bryce tillsammans till 7th vilket nu är Economics. Läraren verkar helt okej, men vi är den minsta klassen någonsin! 11 personer bara!! Har i alla fall både Patience, Shakayla, Cinthya och Kelvan som jag känner så det blir nog rätt bra i alla fall!
my fave shakayla stole my phone which leads to being on my blog haha
 
Sedan var det brottning som vanligt och jag och Erica körde stenhårt idag, var död efteråt vilket är en härlig känsla!
 
Toppendag idag med andra ord, vi får se vad resten av veckan för med sig!
 
Kramisar
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se