Newspaper Fun, Basketball Matches & Preparing for tournament

Måndagen startades med armar i the weight room, körde med Haylee. Går så mycket bättre att lyfta och sånt nu, kul!
På forensic science gjorde vi en lab och jag drev runt massor med Kelvan och John.
Under newspaper fick vi göra en sorts reklamskylt eftersom på kvällen skulle skolan ha en select course night och då skulle vi försöka få folk att vilja välja newspaper tills nästa år.
creative people hahaha
 
Den blev sjukt ful men vi tog massor av squadpics igen och hade jättekul, älskar den klassen!
,
På health hade vi ett superenkelt quiz, och på economics lika så. Vet att jag fick 96/100 på economics testet så det var ju bra det!
Efter det var det brottning som vanligt och sedan fick jag skjuts hem av Joanna!
 
Tisdag var en jättekul och händelserik dag. Vi sprang på the track på morgonen. På matten gjorde vi ett projekt om linear functions vilket var väldigt lätt! På health borjade vi diskutera sjalvkänsla vilket kommer bli intressant.
På economics gjorde vi typ ingenting, jag snackade massor med Cynthia och lärde känna henne bättre och körde fem i rad med Kelvan, så inte direkt en effektiv lektion om vi säger så.
 
Efter brottarträningen gick jag och Maja till tacobell för vi skulle stanna på kvällen for att kolla på basketmatcherna! Jag hade svårt och välja inne på tacobell och sen hör jag Johns röst haha, så frågade honom vad jag skulle ta. Blev en powerburrito med kyckling! Sedan gick vi och såg matcherna, först var det JV och lite senare borjade Varsity. Till varsity matchen kom Caleb så satt och hade kul med honom med!
tried to teach Caleb how to braid Maja's hair... not very sucessful
 
I slutet av matchen var det jättebra stämning och det slutade med att vi faktiskt vann sa det var superkul!!
 
 
Idag körde vi lite conditioning och brottning inne på mattan på morgonen. På forensic science gjorde vi klart vår lab och annars snackade jag bara med John, AJ, Kelvan och Vaughn. Kelvan drog massor av urtråkiga skämt och AJ sa "This is why you should be glad that you're not American", haha. Under health lärde vi oss om olika mental disorders - kände igen en hel del av dem. Skoldagen avslutades med economics som vanligt där vi körde en lek om olika resources, vilket var rätt ok kul.
 
Brottarträningen idag var kort men intensiv, nästa vecka är absolut sista veckan med träning så det är jättetråkigt! Kommer sakna brottning massor ju! Tur att jag har det på morgonen i alla fall. Efter träningen fick vi stanna och hjälpa till att fixa i ordning inför the district tournament vilket är imorgon! Jag brottas inte eftersom Piper har the 102 spot men jag ska hjälpa till hela dagen i alla fall. Vi rullade i vilket fall upp alla mattor, ställde ut stolar och bord, och tejpade fast mattorna igen. Jag och Bryce körde teamwork på att tejpa mattorna, skills.
Sen skjutsade Bryce hem mig och nu är det bara att chilla för min del!
 
Ska bli kul imorgon, vi hörs senare!
 
Kramisar
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se