Districts, Basketball, Girl Day & Church

Hej!
Åh, yttligare en gång har jag haft en fantastisk helg!
 
I torsdags var det District Tournament i brottningen, det vill säga tävlingen alla hade väntat på. Jag hjälpte till med massor av saker så det var full rulle hela dagen, sprang runt och tittade på mina lagkompisars alla matcher och hjälpte till att checka poängen och så vidare. Var en lång men rolig dag! Speciellt stolt blev jag över Erica, som vann i sin viktklass. Eftersom vi har varit wrestling partners en lång tid nu och hon verkligen uttryckt hur mycket hon ville vinna var jag så nervös för hennes skull och så glad för henne när hon vann! Superstolt verkligen :)
Our regional qualifiers from left: Haylee, Erica, Tristan, Bryce, Joanna, Emily and Caleb
 
Fredagen i skolan var väldigt chill, gick dit i leggings och en alldeles för stor wrestlingtröja haha. Eftersom det var ett fåtal matcher, bland annat en av Tristans, som inte hanns med under torsdagen så fick vi skippa 2nd and 3rd period för att kolla på de matcherna. Vi alla hade jättekul och Tristan vann sin match vilket gav honom en fjärdeplats i districts och en plats i Regionals, vilket är grymt!
some of us girlwrestlers from left behind: Bailey, Brooke, Jasmine, Emily, Katie, Berenice, me, Erica, Joanna and Emerald
 
Resten av skoldagen flöt på som vanligt, Luisa hade bakat hjärtformade chocolate chip cookies till alla i newspaper men eftersom jag inte äter det hade hon tänkt på mig och tagit med sig hjärtformade kringlor istället. Så snällt!
 
Efter skolan åkte jag och Maja hem till henne, där vi chillade, städade och åt mat innan vi åkte till tjejernas basketmatch! Det var deras sista hemmamatch för säsongen och tyvärr förlorade dem dock.
observe the excitement of all the black guys cheering haha
 
 Efteråt åkte vi med hennes värdföräldrar och Kolby till Baskin Robins och så åt de glass.
Resten av kvällen babblade vi mest och snapchattade folk haha, har alltid mys med min fellow swede!
 
På lördagen hade vi en liten girls day med Kari, först åkte vi och handlade lite pyssel på Micheal's åt henne och sen åt vi lunch på Garden Café vilket var gott! Vi tog en sväng i Starbucks drive through'n och sen gick vi och klippte oss! Tog en väldans tid eftersom Kari färgade håret också men jag och Maja hade kul i alla fall. Superskönt med fräscht hår nu äntligen!
 
När jag kom hem åt jag middag med min värdfamilj och vi snackade jättelänge, innan jag åkte till Bryce för movienight - tredje helgen i rad. Haha. Det var i alla fall jag, han, Erica, Joanna, Kennedy, Haylee, Nick och Hannah. Vi hade supermysigt och kul som vanligt och vi kollade på Camp Rock 2 och Neighbours!
 
Imorse följde jag med Joanna till kyrkan igen vilket var mys!
picture from service this morning
 
Blev en våffla till frukost igen och sen söndagsskola med ett mycket bra budskap, följt av en mycket intressant gudstjänst. Efter kyrkan åkte jag, Joanna, Maddy och en jättetrevlig tjej som heter Katherine till Panera Bread för att äta lunch.
delicious soba noodle bowl, beautiful Joanna and then Maddy, me and Katherine
 
Vi hade det jätte trevligt och efteråt hade jag och Joanna tjejsnack i bilen, alltså åh tycker om henne så mycket, världens gulligaste.
Tog en löptur när jag kom hem och möttes sedan av att vår svenske pastor satt i soffan, så snackade lite med honom innan jag skypade med mamma och pappa!
Sedan åkte jag och Patricia och handla mat och nu ska vi strax äta.
 
Mår så bra just nu och är väldigt lycklig, hade verkligen en toppenhelg! Kram på er, ha en fin vecka :)

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se