A relaxed weekend

Hej på er!!
 
På lördagen unnade jag mig en extra god lång frukost, en mugcake, innan jag drog ut på en löptur. Perfekt löparväder var det idag, 20 grader med moln. Kändes så fantastiskt bra så jag sprang 16km!
breakie: healthy mugcake!
 
Efter ett tag åkte jag, min värdpappa och Naomi till the Academy samt Walmart för att köpa lite nödvändigheter och sen chillade jag bara hemma ett tag innan vi åkte och handlade mat och hämtade upp Maja.
 
Vi chillade lite hemma hos mig innan vi två och min värdmamma åkte och träffade min värdmammas kompis och hennes två söner. De var Majas första potensiella nya värdfamilj, men pga vissa saker gick det inte för dem att ta in henne, men det var ju kul att hon fick träffa dem och se hur de var. Vi gick och åt på ett ställe som heter Culver's som hade helt okej mat, åt en sallad med kyckling, tranbär, mögelost och bacon. Vi kom hem vid ungefär kvart i elva. 
when your dog likes your bestfriend more than you
 
Imorse chillade vi bara här innan vi skjutsade hem Maja, och sen skypade jag med mina föräldrar. Det är min värdpappas födelsedag idag så vi åkte och åt på Texas Roadhouse vid tolv vilket var gott! Jag åt en BBQ Chicken Sandwich.
När vi kom hem sedan igen skypade jag med mamma igen i flera timmar, och sen sprang jag en kortis.
 
Nu ska jag hem till Maja snart igen för att bo hos henne några fler dagar innan hennes värdfamilj kommer hem igen.
 
Har varit en lugn helg helt enkelt, hoppas ni alla mår bra så hörs vi i veckan,
kram
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se