Winning baseball, Wrestling Banquet & Lunch

Hej på er, har haft en toppenhelg!
 
Fredag börjades i the weight room som vanligt, jag och Joanna var partners och vi körde powercleaners! 2nd period snackade jag med Vaughn, John, AJ och Kelvonne. Kel berättade sina missöden i sitt liv, han är så sjukt rolig men helt borta, haha. På health körde vi en såkallad "workout", vilket var den lättaste workouten jag gjort i mitt liv menmen, hade kul ändå. Brottades med Bryce och drev med Irving. Coach Reed hade också en body fat percentage mätare som vi fick använda, så det gjorde vi.
Efter lektionen gick jag, Bryce, Irving och Jacob och sjöng Umbrella (för de spelar ju alltid låtar på fredagar) och dansade, haha blir så glad av sånt. Småsaker som gör ens dag, helt enkelt.
 
Efter skolan åkte jag hem till Maja och sen gick vi och hade Chick-Fil-A dejt. Som sagt, godaste snabbmaten. Ska du äta snabbmat, ät chick-fil-a.
 
När vi kom hem igen kollade vi på film med Kolby ett tag innan vi åkte till baseballmatchen!
Angelique som är i Majas matteklass och track och som var i mitt cross country lag var där också, så vi tre satt och kollade på matchen som var RIKTIGT spännande. Nu när jag verkligen förstår baseball är det hur kul som helst att kolla på. Det var en väldigt jämn match, och sista omgången låg de lika. Med bara ett enda skott kvar träffade en av våra killar bollen vilket gjorde att vi vann och åh vad glada laget blev, och vi med, haha.
 
Efter matchen åkte vi tre och några killar ur baseball laget (John, Dickey, Jordan, Tyler och Wyatt) och åt whataburger. Superrolig kväll!!
 
Sov över hos Maja, och på morgonen fick vi amerikansk frukost bestående av pannkakor, ägg och bacon, och sedan städade vi innan jag åkte till wrestling banqueten vid två!
the cake and awardwinners
 
Var så mysigt, har inga ord för hur mycket mitt lag betyder för mig. Även om jag inte är den bästa brottaren har de stöttat mig så mycket och de är verkligen alla de bästa amerikanska vännerna jag har här i USA.
 
Jag är också så himla glad att jag har haft en sådan grym coach, han är verkligen den snällaste någonsin. Jag blev räknad som en senior och fick ett plakat där det stod 2016 wrestler, så snällt.
me and my coaches, my Coach Horan to left and Coach Langthorp to the right
 
Vi åt och kollade på bilder och hade det allmänt mysigt, och i slutet hade vi världens fotosession och tog massor av bilder. De ställer verkligen upp också, jag frågade om någon kunde ge mig skjuts hem och både Bryce, Caleb och Tristan erbjöd sig. Man kan verkligen räkna med dem och jag är så tacksam för att jag har fått lära känna dessa människor och jag älskar de alla väldigt mycket.
me and Bryce
 
me and Berenice
 
me and Caleb
 
me and Joanna
 
me, Kennedy (who is Tristan's girlfriend, so that's why she was at the banquet) and Erica
 
me and Erica, my main wrestling partner through this year
 
Efter att Bryce körde hem mig så gick jag ut och sprang, hur skönt som helst, och på kvällen tog jag det bara lugnt.
 
Imorse åkte jag till kyrkan med Joanna som vanligt. Idag pratade pastorn om Guds plan för våra liv, mycket intressant predikan! Direkt när jag kom hem hämtade Daniel upp mig och så åkte vi till ett nyöppnat ställe i The Woodlands som heter Torchy's Tacos för att äta!
 
Vi mötte hans vänner Gina, Chris och Cameron där också.
Supergoda "moderna" tacos. Efter det åkte vi och hängde i mallen ett tag innan jag blev hemskjutsad.
 
 
Nu ska vi åka och handla mat och så ska jag fixa för morgondagen.
 
Full rulle denna helg med andra ord, har haft superkul! Taggad för ny vecka nu :)
 
Massor av kramar

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se