Powderpuff Game & Promproposal

Hej alla fina!
 
I fredags morse när jag kommer in i brottningsrummet sitter alla mina vänner uppe på mattorna i mörkret. Standard morgonar i detta lag, alla bara är i mörkret. Blir tillsagd av dem att hoppa upp men vet inte hur jag ska kravla mig upp dit, så slutar med att Caleb basically tar mina armar och drar upp mig hur lätt som helst. Sen hade vi alla en myshög där uppe. The wrestler life alltså.
Vi hade föreläsare i forensic science igen, och på engelskan hade vi ett quiz. På health hade vi prov och på economics gick vi på en "field trip" - dvs, hjälpa Ms Bryant att bära in saker till idrottshallen. Slapp i alla fall hänga i klassrummet, haha.
Efter skolan var det dags för skolans årliga Powderpuff Game!
Det är amerikansk fotboll för tjejer. Jag och Maja hade anmält oss och det var jättekul, även om jag typ inte förstår reglerna, fortfarande.
 
Bryce var en av coacherna för Junior laget också så det var skönt! Vi vann emot Sophmores men förlorade mot seniors, så vi fick en andra plats i alla fall!
the junior team!
 
Efter matcherna gick jag och Maja till baseballgamet (surprise haha) där vi mötte upp Angelique och hennes kompis Emily.
 
Var återigen en väldigt intressant match, missade dock hela början då jag var så hungrig att jag sprang och köpte Panda Express haha men det var kul!
 
Efteråt åkte vi fyra till whataburger och bara snackade!
 
Sov över hos Maja och kollade på en film om andra världskriget med Kolby, bra dag och mysig kväll!
 
Lördag var en rätt så seg dag, jag och Maja chillade i princip bara hela dagen. Maja stukade foten under fotbollsmatchen så hon kunde inte gå heller så det var ganska behövligt med en lugn dag. På kvällen åkte vi i alla fall och åt hamburgare och frozen yoghurt.
 
När vi kom tillbaka hem till henne igen var Kolbys kompisar Jerricka och Caitlin där så vi spelade monopol med dem, var jättekul! Älskar monopol ju, brädspel är childhood på hög nivå.
Kvällen avslutades med att jag och Maja dansade i över en och en halv timme i spegeln till massa gamla låtar, det var allt ifrån melodifestivalen till disneylåtar. En hel del skratt och pinsamma danssteg, kan vi väl säga.
 
På söndag åkte vi till kyrkan, med Starbucks frukost som start.
 
Superbra gudstjänst om hur man hanterar ilska. Efter det åkte vi och köpte frozen yoghurt igen innan vi snabbt åkte hem en sväng innan vi skulle till Dickeys födelsedags lunch. Det var trevligt, men det bästa var ju att Dickey frågade Maja till prom, så himla sött! Blev så himla glad alltså, de är så gulliga!!
 
Just det, tror inte jag har berättat det på bloggen, men jag ska gå på prom med Kolby! Vi bestämde det för ett tag sedan, kommer bli grymt!
 
Annars hängde vi med Majas värdfamilj när de åt och sedan kom jag hem vid halv åtta! Jag och Maja konstaterade att vi hade varit med varandra i 52 timmar haha.
 
Taggad för ny vecka!
 
Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se