Friends, Baseball Game & Wrestling Again

Hejhej!
 
Måndagmorgon var det squats, kul som vanligt. Älskar måndagar när jag ser alla wrestlers igen, blir kramkalas på hög nivå!
På forensic snackade jag och John och så började vi lära oss om handstilar och hur man vet om ett dokument är förfalskat eller inte. På newspaper fixade jag klart min artikel och på health började vi lära oss om fysisk aktivititet i vardagen. Kommer ju lätt gilla detta avsnitt som ni kanske förstår haha. På economics gjorde vi provet i grupper för att kunna få extra poäng och sedan spelade jag, Gerrad, Patience och Shakayla kort!
 
När jag kom hem körde jag ett lättare armpass och en kort löptur, och på kvällen blev det gymmet!
 
Tisdag körde vi intervaller på morgonen igen, riktigt jobbigt faktiskt, hatar dem haha. På engelskan började vi läsa The Glass Castle, kommer nog bli intressant. På matten hade vi prov vilket gick bra, fick 95/100! På health fortsatte vi lära oss om fitness och så snackade jag med mina vanliga haha. 
mina newspaper peeps tog min telefon när jag var på toa. vad händer då? jo, de hamnar på bloggen.
 
Efter skolan körde jag mage och sprang. Det börjar bli riktigt varmt på eftermiddagarna nu så det blir jobbigare och jobbigare att springa. 30 grader och strålande sol är inte det mest underbara löparvädret tyvärr om man säger så.
 
Efter middagen åkte jag till baseballmatchen där jag mötte upp Maja, Jordan och hennes lilla syster Jaylyn.
 
Vi hade jättekul och snackade massor, tyvärr förlorade vi matchen dock. Efter matchen stannade vi kvar ett tag för jag skulle vänta på John som skulle skjutsa hem mig, och alla baseballspelare var typ upprörda för att de förlorade eftersom de skulle ha haft 2nd place in district om de hade vunnit. I alla fall skjutsade John hem mig så jag var hemma vid 10. Hade en superbra kväll!
kul att john vänder sig om precis när jag tar bilden, destroyed it hahaha
 
Onsdag var det bänkpress på morgonen. Joanna sa att jag inte längre ser benig ut bara, utan att jag börjar se mer fit ut vilket gör mig jätteglad, det betyder ju att all träning jag gör faktiskt ger resultat och att jag får mer muskler.
Forensics, engelskan, newspaper och matten flöt på som vanligt. På health hade jag så kul med mina killar, asså skämten vi har... Största anledningen till varför jag älskar de lektionerna!
 
Efter skolan plockade Bryce upp mig vid halv sex för kyrka som vanligt. Vi åt taco bell och snackade, och jag betalade för en Kayak Trip som ska äga rum sista helgen i April. Massor av mina vänner från kyrkan kommer åka så det blir super kul!! Sedan körde Bryce och Kylie chubby bunny fast med Reese's Peanut Butter Cups, haha så underhållande.
bryce vann med 11 reeese's i munnen, fy
 
Som vanligt hade vi worship och predikan efter det, mycket bra lektion idag om hur vi kan vara så bra kristna som möjligt trots våra brister.
Efter kyrkan körde Abigail hem mig!
 
Imorse var hur kul som helst - vi brottades nämnligen igen. Har inte gjort det på 2 månader, och hade nästan glömt hur kul det var. Emerald kommer vara min nya partner nu, och so far gick det riktigt bra!
Under Forensics redde jag och John ut drama haha, nejmen allt jag har att säga om high school är att folk (speciellt tjejer) kan twista varenda liten grej till något korkat rykte. Så vi snackade basically hela lektionen, haha.
På newspaper blev jag hundra procent klar med min baseball artikel, så nu behöver jag inte oroa mig för det längre. På health hade vi vikarie så lektionen bestod till mesta dels av snack. Jag gjorde i alla fall uppgiften, och kan ju säga att mina killkompisar i den klassen älskade mig för att de fick kopiera mina svar. Typical.
 
Efter skolan körde jag ett benpass och en löptur!
 
Imorgon är det fredag och är faktiskt riktigt taggad på helg! På lördag har vi banquet för brottningen så det blir superkul. Annars får vi se vad som händer!
 
Ha en fin helg, kram
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se