A simple, nice, week

Måndag startades som vanligt i the weight room med bänkpress och Joanna och Emerald som partners. Still going strong!
2nd period gjorde vi inte mycket vettigt, pratade mest med Kelvonne och AJ.
På engelskan hade vi ett quiz och på health började vi gå igenom sömn. Hade ett quiz även på Economics!
playing cards - what we do basically every economics lesson
 
Efter skolan körde jag ett armpass hemma, en kort löptur och sen senare drog vi till gymmet på kvällen!
 
Tisdag morgon körde vi våran standard intervall workout utomhus. På forensics gjorde vi en lab, och på lunchen satt jag med några av mina wrestlers; Bryce, Mark, Berenice, Nick och Cole, eftersom Maja var på trackmeet. På health hade vi vikarie så vi hade kul bara. På economics körde vi en rolig lek med andra klassen!
Efter skolan var det mage som tränades samt ett löppass, och senare ben och crosstrainer på gymmet!
 
Onsdag körde vi powercleaners på morgonen, känns i ryggen idag haha. På Forensic Science kom några studenter från Sam Houston University och föreläste om Forensic Biology, ganska ointressant eftersom vi redan gått igenom det förut. Inget speciellt hände under engelskan, matten eller newspaper. På health fick vi lära oss om the sleep cycle och drömtydande. 
 
Efter skolan hann jag inte med mycket innan jag skulle till kyrkan, vilket var superkul som vanligt! Blir så himla glad - jag, Haylee, Bryce, Caleb, Kennedy och Glenna stod och pratade, och helt plötsligt säger Caleb: “Julia, you are literally not allowed to go back to Sweden“. Och Bryce sa då “I know, that’s what I told her! She can stay and hide in my attic or something“. Kommer bli så extremt svårt att lämna dem alltså.
Kvällens gudstjänst handlade om depressioner och att inte känna sig bra nog, vilket många blev starkt påverkade av. Vi hade ett jättebra snack i våran lilla grupp också.
 
Efter kyrkan åkte jag, Tristan, Caleb, Bryce, Glenna, Summer och Abigail till Chiller Bee för lite froyo. Caleb, Bryce och Tristan försökte alla få mig att åka i deras bil dit, och efter typ 5 minuter av diskuterande mellan dem plockade Tristan bokstavligen upp mig och satte mig i hans bil. Blev så förvånad att jag bara skrattade hahaha.
På Chiller Bee skämde vi ut oss totalt genom att vara väldigt högljudda, och Bryce och Caleb höll nästan på att starta en brottningsmatch. Ett under att vi inte blev utkastade, men vi hade väldigt kul i alla fall! Efter en toppenkväll skjutsade Bryce hem mig.
 
Torsdag brottades vi på morgonen, gick väldigt bra faktiskt! Förmiddagen flöt på, i newspaper fixade vi det sista inför April numret, och på health gjorde vi ett review game inför provet imorgon vilket var väldigt kul! Vi gick verkligen all in och det gjorde även Coach Reed, haha älskar honom!
 
Efter skolan var det träning som vanligt, idag blev det underkropp och en långdistans när det kommer till springande. Skönt!
 
Imorgon ska jag spela american football efter skolan hörrni! Vi får se hur det går, och vad som händer i helgen i övrigt!
 
Har inte tagit några bilder alls denna vecka typ, förlåååt, jag är så dålig på det, jag vet.
 
Ha en fin helg!
 
Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se