Pyjama day, Late Arrival and Starbucks Breakfast

Hej där! :)
 
Finns inte mycket att berätta om varken måndag eller tisdag - på måndag var det pyjamaday vilket var passande för mig då jag fortfarande var väldigt deppig. Yttligare en inte så bra dag helt enkelt.
Hade många fina vänner som stöttade mig och min mamma, behövdes verkligen, love u guys.
 
Tisdag var superhero day men jag hade ingen kostym, var inte heller världens toppendag. Hade ett långt snack med Jailene under kören då vi inte gjorde någonting, vi har ganska lika "problem" just nu så det var skönt att snacka av sig. :) Gick också till min conseulor för att se om jag kunde byta bort kören då jag faktiskt inte tycker det är så kul, har inte hittat många jag klickar med där och kör är egentligen inte min grej har jag insett så förhoppningsvis kommer jag få ha Teen Leadership efter jul istället!
 
Idag har varit lite bättre, alla juniors och sophmores tog PSAT test idag men eftersom jag är utbytesstudent slapp jag, så jag och Maja tog en liten promenad från skolan bort till Starbucks för att äta frukost! Supermys var det, drack en Mango Apelsin smoothie och åt blåbär och nötgröt.
Sen gick vi in till target och sen tillbaka till skolan och chillade där tills alla seniors kom. Vi fick vara med på deras graduationmöte vilket var orelevant för oss menmen.
Sen fick alla chilla i kafeterian och vi hängde med vår babe Shekayla.
Resten av dagen var lunch, Newspaper, och Government. Under newspaper gick vi runt i kafeterian och körde en poll till tidningen. Frågan var: "Is it okay for the girl to make the first move?" och hjälp vad många olika svar man fick, vissa sa typ "No, that's weird", eller "It's the guys job" medan andra sa "Yeah ofcourse, we leave in an equal world!"
Folk har med andra ord olika syn på den saken.
På government chillade vi mest, snackade med Maja och Patience som vanligt.
 
Efter skolan hängde jag med mina busboys Brandon och Alex, var jättekul! Vi chillade bara hemma hos Brandon och snackade.
Nu ikväll har vi ätit McDonalds och kollat på Pixels, blev ingen youthgroup idag. Men det var mys i alla fall. Fick också många bra råd från min värdmamma om killar i bilen vilket uppskattas!!
 
Imorgon är det dags för district meet, är sjukt nervös alltså!! Vill så gärna springa min bästa tid, ska verkligen ge allt imorgon men jag har lite ont i halsen och i kroppen i allmänhet så får hoppas att det inte är något virus på väg! Ska göra mitt bästa imorgon i vilket fall. Vi är borta hela dagen så missar skolan men kommer tillbaka till brottningsträningen i alla fall! :D
 
Kram på er, förhoppningsvis är jag hundra procent mitt vanliga jag nästa gång jag skriver!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se