Church, Wrestling, Skype and Cane's

Hej Sweden :)
 
Veckan har susat förbi som vanligt och det är redan fredagkväll. 
 
I onsdags var youth group supermys, det var världens känsla alltså! Vi hade worship i nästan en timme och det var underbart. Sen hade alla kramkalas, love church here alltså!! Ser så mycket fram emot lägret i November, kommer bli grymt kul!
 
Igår var en vanlig dag, tydligen så kommer jag inte ha några mer afterschool practises med cross countryn för resten av säsongen. Lite sad men det har varit otroligt kul de här månaderna!! Brottningen är verkligen jättekul, fast igår blev jag rejält omkullkastad alltså!! Jag brottades med en jättegullig tjej som heter Nayeli, och hon lärde mig jättemycket. Jag och Emily (en tjej från paintballen) jämnförde varandras blåmärken också, jag blev garranterat mest skjuten av alla, mina blåmärken är enorma och typ gröna. Har blivit kompis med en annan tjej i brottningen som heter Jailene, hon är i min kör också. Har snackat en hel del med henne både under kören och brottningen!
Kvällen spenderades med att snapchata med Bryce till typ halv elva!
 
Idag var skolan kul som vanligt, älskar fredagar pga musiken mellan lektionerna. Får mig i världens bästa mood ju!! Dagen flöt på, alla donerade typ blod under dagen så folk gick runt med bandage överallt. Vår tidning kom ut idag också!! Vi spenderade hela newspaperlektionen med att dela ut tidningar till alla, och sen åt vi frukt och popcorn!!
mina artiklar i tidningen. om ni vill läsa hela kan ni klicka här.
 
Jag köpte också skolans yearbook, min lärare gav mig nämnligen rabatt och det är ett roligt minne, så det får vara värt $60. Under government snackade jag, Maja och Patience hela lektionen (standard, vi behöver typ inte göra något). Mötte Bryce på vägen till bussen och gick med honom. Under bussresan drev jag med Brandon och Alex igen, bus faves! 
När jag kom hem skypade jag med Sandra och Felicia i några timmar, alltid mys att snacka med dem, och sen vid halv sju åkte vi till Cane's för att äta middag. Vi tog med oss maten hem och kollade på en film som heter Hot Pursuit, superrolig film!
Nu ska jag bara ta det lugnt, snapa med Bryce och troligen gå och lägga mig tidigt, för jag är helt slut.
 
Imorgon ska vi på Conroe Cajun Catfish Festival, ska bli superkul!!
 
Ha en fin helg, kramar

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se