The wrestling tournament

Hej där!
 
Så fredag och lördag nu då, också superkul dagar!
 
På morgonen möttes jag av Caleb, Nick och Cole i brottningsrummet som alla sa att jag sjöng asbra. Fick världens nallebjörnskram av Caleb som sa att han var stolt över Sweden, haha. Under brottningen körde vi dodgeball, var askul!
 
Efter 2nd period blev jag mött av Bryce som var låtsassur på mig för att jag inte hade berättat för honom om talangtävlingen. "I would have wanted to come! I told you you were a good singer in the car when I drove you home, I would have wanted to see you perform!". Han slutade låtsas sura när jag lovade honom att visa videon i alla fall.
 
Under engelskan pratade jag med Josh. Han har precis fått ett jobb på en restaurang och han är äckligt stolt över alla dricks han får, haha.
 
Under lunchen intervjuade jag snabbt några av de andra brottarna och under newspaper skrev jag klart mitt rough draft för brottningsartikeln.
 
Under kören gjorde vi ingenting, snackade bara med Jailene om allt och inget tills jag fick gå tidigare eftersom vi skulle åka till tävlingen!
 
Första som händer när jag kommer in i the matroom där alla är samlade är att Caleb kommer för att krama mig och sen vänder det hela till en takedown vilket jag inte alls var beredd på. Han var försiktig dock, som tur var. The life of being a wrestler: Always be on your guard, one of your teammates can just take you down whenever.
såhär mysigt har man det medan man tittar på matcherna. Vi har Caleb här som ligger i Joanna's knä med fötterna i mitt knä medan Haylee lutar sig mot honom. Bryce är åt höger och åt vänster kan man se Haylee's pojkvän som jag inte vet vad han heter, han är inte en del av teamet dock. Alla är typ bästa vänner i laget och eftersom det är en sådan närgången sport är alla ganska närgågna med varandra, kan vi väl säga.
 
När vi kom fram dit chillade jag med Bryce medan alla andra gjorde sina invägningar, och sen satt jag, han och José som inte var on weight och snackade medan de andra värmde upp eftersom vi inte skulle brottas.
 
Resten av kvällen bestod av massor av matcher, vårt team var riktigt bra faktiskt, och snackande, och skrattande, och annat mys. Vi kom tillbaka till skolan runt 11:30 och då skjutsade Bryce hem mig. Slocknade direkt när jag kom hem för dagen efter skulle jag ju upp tidigt igen.
 warming up saturday morning
 
Lördagen var riktigt lång men rolig! Var supertrött på morgonen så sov hela bussresan. När vi väl kom dit hängde jag med Mark och åt mackor och frukt. Sen kom Caleb och jag snackade med honom, han gav mig sitt nummer och började smsa mig på svenska, han skrev att han skulle sakna mig när jag lämnar, gulligt haha.
Resten av dagen hängde jag med samtliga av mina lagkamrater, hade en sån kul dag!
the view of a tournament
 
Tyvärr förlorade ganska många av dem sina matcher så det var mycket tårar och arga människor men alla kom över det till slut. Har blivit mycket bättre kompis med Tristian, Haylee, Emerald, Vahn, Israel och Lia under dessa dagar så det är awesome!! Innan höll jag mig mest till Mark, Caleb, Joanna, Brenice, Erica, Piper och Bryce men nu så har jag kommit närmre de andra också!
Israel casually decided to nap with a blanket on his head and I was laughing at him for looking so ridiculous haha
 
Älskar verkligen detta lag och ser fram emot denna säsong tillsammans med dem!!
 
Nu har jag thanksgiving break denna vecka, hoppas på att göra lite roliga grejer!
 
Berättar om idag i ett annat inlägg, kramis på er, hoppas ni får en bra vecka! 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se