Every day is a good day

Hej!
Tänkte passa på att skriva yttligare ett inlägg nu när jag har tid så ni inte behöver läsa världens block varenda gång!
 
Måndag var en bra dag som startades med bänkpress. Under Forensic Science snackade jag massor med John, Andrew, Ivan och Kelvan. Deras humor är galen, hade jätte kul!! Pratade även med en tjej som heter Whitney som tydligen är gravid, 2 månaden. Herregud alltså, teen pregnancy... Stört att det är så vanligt här.
Under matten snackade jag med en tjej som heter Jamie, hon sa att hon tycker att jag har så himla bra klädstil och att jag numera är hennes fashioninspiration. Gulligt!
Efter lunchen snackade jag snabbt med Bryce eftersom han inte hade tränat, och stackaren fick tydligen hjärnskakning under sin sista match i lördags så nu får han inte brottas överhuvudtaget på 2 veckor. Visar att brottning inte direkt är ofarligt, men sen var det ren otur också antar jag.
Under newspaper började vi jobba på nästa tidning!
Efter lektionen blev jag inkallad av en lärare som har hand om talangshowen som Conroe High har, och jag har inte berättat det här för er än men för några veckor sedan mejlade han mig och sa att han hade sett mina youtube videos och ville att jag skulle vara med i tävlingen, utan att behöva göra en audition eller något! Jag var osäker på om det skulle bli av eller inte men nu är det officiellt att jag ska sjunga på torsdag! Blir superkul att få uppträda igen :)
På government gjorde vi piecharts över budgetar de senaste åren. Och tog selfies!
squad
 
Efter skolan behövde jag gå en halvtimme till kören igen och sen skyndade jag mig till brottningen och körde på där som vanligt! Efteråt stannade jag och snackade massor med Caleb och Fransisco, faves!
 
Idag hoppade vi hopprep på morgonen igen för det spöregnade så vi kunde inte springa. Jag och Caleb hade en danceoff istället för att hoppa, mycket roligare ju. Blir ju tröttsamt att hoppa hopprep efter ett tag.
Under forensic science snackade jag med John och Andrew igen, sen blev jag skickad till min counselor för mitt juniormeeting vilket är en plan för vilka ämnen man ska välja sitt senior year för att komma in till de collages man vill gå på. Detta var ju helt onödigt för mig så det gick ganska fort. Under engelskan snackade jag lite med Josh och faktiskt arbetade, haha.
På matten hade vi ett prov igen och även detta prov gick inte superbra. Jag får 100 på alla review tests men när det kommer till proven så får jag hjärnsläpp eller något? Usch.
På newspaper jobbade jag på min fast foods sida och sen fick jag smaka en sådan där stor mjuk kringla! Tror inte jag ätit en sån förut men det var sååå gott!!
Brottningen var rolig som vanligt, fick dock brottas med en tjej som mycket tyngre än mig för varken Emerald eller Bailey var där så jag fick kämpa på och försöka få ner henne i alla fall. Gick ganska bra ändå! Fick sen skjuts utav Alex hem efter träningen. :)
 
Det var min måndag och tisdag! Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se