Working, Eating and Chilling

Hej homies! :)
Yttligare en superbra helg har passerat!
Igår åkte jag till skolan vid 7.30 för att hjälpa till hela dagen med våra Conroe Duels. Jag och Bailey fick ta hand om ett scoring table.
my view all day... struggled with keeping concentrated haha
 
Bailey fick sköta skrivandet och jag tog hand om själva poängräkningen som visades för alla. Vi hade den bästa domaren alltså, vi blev BFF med honom. Han var riktigt chill och skojade med oss och så. Själva jobbet var riktigt tråkigt, och vi fick bara se Conroe brottas två gånger tyvärr, men jag och Bailey hade superkul tillsammans i alla fall! Tycker så mycket om henne, hon är den gulligaste någonsin!
ser inte 100 ut på bilderna men aja, this is me and bailey!!
 
Hennes pojkvän åkte och köpte Chick-Fil-A till oss vid lunch också, för jag hade aldrig smakat det förutom deras sallad. Även om snabbmat inte är det bästa jag vet så måste jag säga att det inte var så tokigt, kyckligen var ganska god för den var inte överdrivet friterad, mer panerad om ni förstår vad jag menar, och deras populära waffle fries var riktigt goda. Så jag klagade inte, var superhungrig ju haha!
bailey told her boyfriend to bring me all sauces so i could pick which one's were the best... my faves are bbq (obviously), polynesian and chickfila! 
hur lyckas jag se så weird ut alltid hahaha, snodde denna från baileys snap
 
När vi äntligen var klara gick jag och chillade ett tag med Laine (Tristians flickvän) och Mark, och sen var det dags att städa men det slutade med att jag och killarna stod och snackade med ett annat lag istället, lata...
Tillslut städade vi klart och sen åkte jag, Joanna, Bryce, Emily, David, Rico, Mark, Tristian och Piper till CiCi's igen. Så jag åt både pizzabuffé och Chick-Fil-A på samma dag, haha åh vad jag mådde illa men så värt det!! Vi hade superkul som vanligt, mina buddies är gold, for real.
this is how fat our team is after basically every competition haha... in the picture you can see Mark, Tristian and Bryce, and next to me was Emily who you can see in the second picture
Emily is randomly squatting David in the rain outside CiCi's, and then they fall... hahahaha
 
Efter det bestämde sig jag, Tristian, David och Bryce för att åka hem till Bryce igen. Jag och Bryce lyssnade på massor av countrymusik i bilen och när vi kom in i hans kvarter åkte vi runt förbi alla julbelysningar, asså så himla fint! Är helt kär i all belysning ju, tycker vi ska ha sånt i Sverige också!
lutade mig för mycket tillbaka på stolen ni ser på bilden och den sprack. Tristians kommentar: "How is that even possible, you are literally the lightest person ever". Bryce kommentar: "Damnit Julia, I told you you need to lose weight". These boys. Andra bilden är Bryce's hund, fluffigaste saken jag någonsin sätt, älskar den!!
 
Efter ett tag kom Haylee och vi körde alla matcher i pingis, börjar bli bättre på det haha! Lite senare kom också Joanna och kollade på en skräckfilm som heter the Oculus (tror jag), den var grymt bra!! Efter filmen åkte Joanna och Haylee hem, men jag stannade kvar och chillade med Bryce och Tristian (David hade redan slocknat) ett tag tills Bryce körde hem mig strax efter 1!
Hade en riktigt bra dag och trevlig kväll!
 
Idag har jag mest bara tagit det lugnt, har ju haft en sådan hektiskt vecka så det var riktigt skönt! Har hunnit med att skypa med både farmor och farfar och mamma, pappa och Clara vilket var mysigt.
Jag ska vara ärlig mer er, just nu runt jul saknar jag min familj otroligt mycket. Verkligen sjukt mycket. Fortfarande, jag älskar mitt liv här och har ingen hemlängtan alls, jag bara önskar att min familj kunde vara här, eller ja, att jag kunde träffa dem helt enkelt. Är så van att spendera massor av tid med dem, speciellt under denna tid på året. Så tänkte bara berätta det för alla, för jag vill ju ha en ärlig blogg.
Annars så har jag pluggat lite government (första gången jag pluggat på månader, haha) och så har jag sprungit 11km. Nu ska vi äta och sen ska vi åka till Target för att handla lite kläder och annat som jag kan behöva eftersom jag fryser så mycket haha.
 
Den kommande veckan har jag finals, så vi har halvdagar onsdag, torsdag och fredag. Vi får väl se vad som händer utöver det!
 
Ha en fantastisk vecka allihopa, kram!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se