Maja's Birthday and Nail Fixing

Hejhej!
 
Måndag startades med bänkpress som vanligt. I 2nd period var det snack med favoriterna som vanligt, och i engelskan hade vi ett quiz. På newspaper skrev jag klart min artikel och under health hade jag så kul med Bryce. Vi snackade om allt möjligt och sedan började Jacob fråga om när jag skulle åka hem och så vidare och då sa Bryce "No, Julia don't leave me", och så hade vi världens längsta ledsen kram haha. Usch, tänk vad jobbigt det kommer bli att säga hejdå... Pratade med Tristan som också undrade när jag skulle åka hem för han skulle definitivt ordna så att de har en hejdå fest för mig. Så tacksam för att jag har träffat så underbara människor här.
Under economics fungerade inte internet så jag snackade med Patience och Shakayla, mina 7th period faves forever.
 
På kvällen åkte jag hem till Maja där även Victoria, Cole, Kolby och Sean var och några familjemedlemmar för att överraska Maja som fyllde år! Var jättemysigt och vi hade världens photoshoot och grejer haha.
 
Tisdagmorgon brottades vi, och i forensic science har vi nu börjat på ett projekt om seriemördare. Jag skriver om Ted Bundy. Under lunchen köpte jag och Maja prombiljetter.
 
Health var roligt som vanligt, och på Economics kollade vi på en film om fattigdom. På kvällen åkte vi till gymmet!
 
Onsdag körde vi powercleaners på morgonen körde riktigt hårt faktiskt vilket var kul! Under engelskan började vi med vårat researchpaper och på newspaper gick jag och tog bilder till min artikel. På economics gjorde vi ingenting, vi hade intressanta diskutioner istället som t ex transgender och politik. Var en rolig lektion faktiskt!
 
På kvällen blev det kyrka igen, och som vanligt hängde jag med Tristan, Kennedy, Bryce och Haylee mest men också med alla andra såklart. Kennedy och Haylee gav mig bland annat en privatkonsert från musikalen Wicked, och vi åt taco bell, kramades massor och dansade lite all over the place och ja ni vet, konstigheter vi brukar göra. Var en jättebra predikan också gjord av den "riktiga" pastorn Jeff (han som håller i söndagsgudstjänsterna) om vad som händer efter döden. Otroligt bra och förklarande, tycker riktigt mycket om honom! Som vanligt blev jag hemkörd av Bryce och Haylee! De brukar driva om att vi är som en liten familj haha för jag åker i bilen med de två så ofta, och eftersom jag är så "tiny" så är jag som deras barn enligt dem. Well, vi alla är blonda i alla fall så lite lika är vi väl ändå. I alla fall, myskväll!
 
Torsdag brottades vi på morgonen, och på forensic science gjorde vi maggotart vilket var jäkligt äckligt. Maggots är ju likmaskar, höll på att spy haha.
 
På matten hade vi prov, och på lunchen kom Joseph och satt med oss, kul att catcha upp med honom! På newspaper fixade jag det sista på min artikel och på economics kollade vi på en dokumentär om fattiga ungdomar. Efter skolan gick jag med Patience till hennes familjs juvelaffär och sen därifrån skjutsade hennes mamma oss till nagelsalongen.
 
Där var även Whitney (gravida tjejen i min forensic science klass) och Gerrod (hennes pojkvän som också är i min economics klass), så vi snackade massor med dem och gjorde våra naglar! Har rosaglittriga naglar, tänkte först ta french manicure men sen vet jag att typ alla ska ha det så körde på något annat och är sjukt nöjd!
 
Följde med Patience när hon gjorde spraytan också innan jag åkte hem och åt innan jag plockade upp min klänning för imorgon!
 
Så ja, det är prom imorgon ju och är SÅ TAGGAD! Kommer bli grymt kul! 
 
Ha en fin helg så hörs vi!
KRAM

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se