Lunch Dates and Graduation

Hejhej!
 
Min sista skolvecka i amerikansk high school är nu avklarad. Avklarad är fel ord dock, för inget av detta skolår har varit jobbigt. Jag har inte vaknat en enda dag detta år och känt att jag inte vill gå till skolan. Varje dag har fört något roligt med sig, och jag kommer sakna det så.
 
Tisdagen startades i 6th period med final i health. Fick 97/100 på provet vilket ger mig 100 i betyg totalt, dvs A. Annars chillade jag med mina mains i den klassen, vi spelade cards against humanity och bara snackade. Har definitivt varit en av mina favoritklasser.
Sedan hade vi "final" i 5th, så sista klassen med min newspapersquad också. Vi har haft väldigt många roliga dagar, och kommit överens som en liten familj trots att vi alla är helt olika och även om jag har varit irriterad på vissa när de inte kan få klart sina saker i tid har vi ändå haft kul tillsammans. Sista lektionen snackade vi bara och städade klassrummet. De kommer vara saknade!
newspaper squad, forever in my heart
 
Vi slutade 11.24 och då vandrade jag ner till Panera Bread där jag mötte upp Bethany, Caroline, Danielle, Haylee och Meghan från kyrkan för lite lunch häng!
 
Väldigt mysigt och gott. Resten av kvällen och eftermiddagen var ganska chill med träning och så.
 
Onsdag hade jag först 7th period, och eftersom det är en seniorklass så var jag ensam med Ms Bryant i typ en halvtimme innan jag fick vara office aid i the front office istället. Ms Bryant har varit en av mina favoritlärare, så himla snäll och rolig!
Sen hade jag wrestling men vi städade mest bara upp i rummet, snackade massor och spelade dodgeball. Har inga ord för hur mycket jag älskar dem alla. Största delen av mitt år har de varit där och vi har spenderat så många sena fredagar och lördagar tillsammans.
even coach played hahaha
 
Efter skolan mötte jag Nick på juniorparkeringen och så åkte vi hem till Patience och plockade upp henne för lunchdejt på Olive Garden. Är italiensk mat, men skulle vilja påstå att det är amerikansk italiensk mat om ni förstår vad jag menar. Det var gott, men inte sådär underbart som italiensk mat ofta är. Hade i alla fall trevligt med dem!
 
På kvällen åkte jag med Danny till Mims Baptist vilket är Roberts kyrka, så vi var där under worship och sedan åkte vi och åt bbq. Massa skratt och mys som vanligt med de två! 
me and robert
 
Torsdag hade jag finals i engelska och matte, men vi gjorde verkligen ingenting eftersom jag inte behövde göra dem. Läste ut The Glass Castle dock, väldigt bra bok som rekommenderas starkt! Efter skolan mötte jag Robert och Tim ett tag för de var i min skola haha.
På kvällen var det äntligen dags för graduation.
 
Jag och Maja åkte dit och supportade alla våra seniorkompisar. Så glad för deras skull! Det var väldigt häftigt att se också, en äkta high school graduation liksom där de kastar upp hattarna på slutet och allt. Coolt! Efteråt sprang vi runt och sa grattis till våra vänner och så kom jag hem vid halv elva ungefär!
so proud of this amazing girl!!
 
Idag hade jag min sista dag i high school, sinnessjukt, och sorgligt. Konstigt att veta att man inte kommer komma tillbaka efter sommaren och börja sitt senioryear tillsammans med alla sina kompisar. Konstigt att veta att man inte kommer vandra runt i koridorerna varenda dag. Conroe High School har varit fantastiskt, och jag älskar skolan, lärarna och eleverna med hela mitt hjärta.
 
Jag var office aid på morgonen igen, men jag sprang in i Dr Williams, min AP, Mr Cummings, och Caleb så det var ganska okej ändå. Dr Williams är så gullig, han har gett mig stora leenden hela detta år och alltid pratat med mig. Mr Cummings är en av mina favoritlärare under året och Caleb, som graduatade igår, är ju alltid mys att se.
 
Min sista lektion på Conroe High fick avslutas i brottarrummet med dem jag älskar mest, alla mina wrestlers. Vi kollade på VisionQuest vilket är en brottarfilm (väldigt bra) och hade mysigt. Jag, Joanna, Haylee och Cole hade en myshög och alla åt snacks och ja. Bra avslut helt enkelt! Sa också hejdå till de jag inte kommer se igen, såsom Coach, Piper, Emerald, Berenice osv... sorgligt. Fatta hur jobbigt det kommer bli på måndag när vi har vår hejdå fest och jag kommer tvingas säga hejdå till de närmsta... Usch och fy och blä.
me and berenice
 
Nu har jag min sista helg här och en sista vecka... Om en vecka kommer mamma och pappa hit. Så mycket blandade känslor, fy.
 
Kram på er!
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se