Goodbye Party & Last Mall Day

Hej igen!
 
Så som sagt, måndag hade jag och Maja vår avskedsfest.
 
Vi spenderade större delen av dagen med att fixa och trixa, städa, och förbereda maten och så vidare. De flesta kom mellan halv sex och halv sju och det var jättekul!
bästaste joanna
 
Vi alla åt, hängde, myste, pratade, tog bilder, dansade och var allmänt larviga precis som vi alltid är. Det var både mina och Majas kompisar som var där så det var en härlig kombination!
tristan, bryce, me and joanna. love them so much.
 
been through a lot with this guy...
 
tristan, bryce, me, joanna, hannah & sean
 
tristan, kennedy, bryce, me, joanna and hannah
Den enda jag faktiskt behövde säga hejdå på riktigt till var Victoria, resten kommer jag träffa igen senare i veckan. Så det var skönt att inte behöva ha så många hejdås nu, men åh vad jag kommer sakna Victoria!
 
Hon, jag och Maja varenda lunch detta år, mys ju.
 
 
Senare på kvällen var det bara jag, Maja, Bryce, Tristan, Kennedy, Ashley, Rico och Kolby kvar så vi alla åkte till whataburger och hängde ett tag innan vi sa hejdå till Tristan och Kennedy. Bryce, Rico och Ashley sov över så vi hängde alla i Kolbys rum och lyssnade på musik och tittade på konstiga klipp och filmer och hade massage hörna haha. Jag hade en jättebra kväll och vi hade så kul, är himla nöjd med festen alltså!
 
Igår var jag och Maja och hade vår sista malldag i The Woodlands.
gonna miss the beautiful waterway
 
Gissa vem som bestämmer sig för att spendera pengar i slutet av året? Japp, jag. Har typ inte shoppat alls mycket här men idag köpte jag lite grann i alla fall. Jag och Maja har haft så många malldejter under detta år där vi går fram och tillbaka längs de waterway och plöjer hela mallen.
 
Självklart dricker vi vår typiska starbucks också och idag hade vi även dinner date på cheesecake factory där vi delade på eggrolls och sedan åt cheesecake.
 
Gott var det! Mysig dag med min bästaste vän, kommer var så konstigt att vi inte ses varje dag hemma sen. Är så tacksam att hon bor i Sverige dock, för det gör det ju i alla fall enkelt för oss att ses sen när vi kommer hem också.
 
Idag har jag haft en dag med mina värdsyskon, vi har spelat monopol, pratat, gått på promenad med hundarna och åkt till poolen på kvällen.
 
Endast två dagar kvar. På lördag morgon står mamma, pappa och Clara utanför dörren, här i Conroe. Sinnessjukt. Jobbigt och fantastiskt på samma gång.
 
Det här blir nog näst sista inlägget. För sedan är ju mitt utbytesår slut.
 
Kram.

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se