Dinners and Dancing

Hello!
 
Fredag eftermiddag kom Maja över och på kvällen gick vi ut och åt på Black Walnut Cafe med Danny, Sage, Jordan, Gunner, en tjej som heter Claire och Sage's lillebror.
 
 
God mat och trevligt som vanligt, pratade massor med Jordan vilket var välbehövligt såhär innan jag åker. Efteråt åkte jag, Maja och Danny till Conroe High School och chillade inne i teatern där Robert, Tim och Brooke var. Så vi snackade lite med dem innan vi åkte hem. Mysig fredag!
 
 
Lördag morgon satt jag och Maja och snackade och åt frukost i evigheter innan vi åkte hem till hennes hus.
 
Vi åt lunch och städade upp inför vårat avskedsparty, och sedan åkte vi och köpte massa grejer för partyt och åt middag. Jag mådde jättedåligt den dagen i ärlighetens namn, allt kändes mest som ett stort svart hål av sorg inom mig och när jag kom hem på kvällen gick jag ut på en promenad för att rensa tankarna.
 
Ni anar inte hur jobbigt det är att veta att avsked är nära... Jag och Maja snackade en massa om det under dagen dock, tur att man är två och kan prata av sig.
 
Söndag var en heldag som startades med en promenad innan Danny hämtade upp mig för att åka till kyrkan. Människorna i hans kyrka är så gulliga och han har en väldigt bra pastor så ville gå dit en sista gång. Ville även träffa hans mamma och Greg för de är så underbara!
 
Efter gudstjänsten åkte vi och döpte en av tjejerna i kyrkan som heter Laura, och så åt vi mackor där och umgicks.
 
På eftermiddagen åkte vi till Cavender's (vårt standardplace these days) och sedan mötte vi upp Gunner och Robert i The Woodlands för att kolla på en film som heter Monster Money. Helt ok film haha! Sedan åt vi middag på Applebee's där vi även mötte upp Zach.
from left; Gunner, Danny, Robert, me and Zach
 
Jag och mina hemskolade killar alltså, haha. Trevligt som vanligt! Sen åkte jag, Danny och Zach till Dalton's där vi bland annat mötte upp Tim och några tjejer som heter Tessa och Olivia och några fler där vi dansade i många timmar!
 
Jag i mina boots alltså, känner mig så country. Kul var det i alla fall, dansade med både Zach, Tim och Danny och sedan var det linedances och allt möjligt!
 
Vi åkte därifrån strax efter elva och då körde jag och Danny hem till Robert och så fick jag säga hejdå till honom eftersom han åkte till Europa på missiontrip redan nu idag. Hatar att säga hejdå kan jag ju konstatera, kommer sakna honom så mycket!
 
Igår hade jag och Maja vår avskedsfest, men tänker att jag tar det i ett annat inlägg för annars blir det nog för långt. Publicerar antagligen det imorgon så kika in då!
 
Kan ju säga att jag har så mycket blandade känslor, mitt humör är väldigt upp och ner, både ledsen och glad om vart annat och har både sömnproblem och minskad aptit. Det här med att lämna folk man älskar är ju inte riktigt min grej om vi säger så. Svinjobbigt är det, rent ut sagt. Försöker mest bara intala mig själv att vi kommer ses igen...
 
Vi hörs. Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se