Prom Shopping & The Woodlands Fun

Hej på er!
 
Yttligare en helg har susat förbi, och jag har hunnit med massor känns det som!
 
Fredag morgon var det squats, följt av roligheter i Forensic Science med standardpojkarna, haha. Vi kollade också klart på Catch Me If You Can, väldigt bra film som rekommenderas om ni inte sett den! På matten hade vi prov, och likaså på economics. Under lunchen fick alla som är med i en sport lyssna på en kille som graduatade från Conroe 86, och han är nu fotbollscoach för ett jättestort lag. Intressant tal!
På health kollade vi på supersize me, har sett den ett flertal gånger men den är väldigt intressant måste jag säga. Ganska vidrigt dock emellan åt.
 
me, Kolby and Maja being all cute hahaha
 
Efter skolan åkte jag hem till Maja och så chillade vi där under eftermiddagen innan vi åkte och åt mexikansk mat och frozen yoghurt.
a chimichanga - friterad burrito. var tvungen att prova, och det var jättegott faktiskt
 
På kvällen hade vi det bara mysigt som vanligt!
 
På lördag åkte vi och åt frukost/lunch på Cracker Barrel, älskar deras frukost!
 
Traditionellt amerikanskt men inte på ett sliskigt sätt. Jag åt biscuits, stekta äpplen och hashbrown casserole.
Efter det åkte vi och kollade på grejer för prom! Vi började med att hitta en tuxedo till Kolby att hyra, och sedan åkte vi och kollade på accesoarer. Fick med mig både skor, örhängen, halsband, hårklämma och även en ny plånbok. Sedan kollade vi i secondhand butiker också där jag hittade två tröjor!
 
När vi åkte hem var Kolby och hans kompis Jack där, och jag och Maja tränade på att gå i våra skor och Kolby försökte lära mig att dansa. Gick ju sisådär i dessa klackar... får öva på att gå i dem haha, har tre veckor på mig!
Maja, jag, Kolby och Jack
 
Sedan åt vi middag allihopa på Texas Roadhouse, och sen åkte vi hem, spelade spel, snackade och så.
me, Maja and Kari
 
Imorse blev det McDonald's frukost innan jag åkte hem. Efter det fixade jag med typiska söndagssysslor hemma innan jag åkte till The Woodlands med Zach och hans kompis Tanner.
me, zach and tanner
 
Vi åt middag på Cheesecake Factory (jag tog en falafelsallad, herregud vad gott det var med falafel. Har inte ätit det på evigheter), och sen gick vi runt the waterway och bara snackade och hade det trevligt.
photoshoot haha, zach, me, tanner
 
Bra avslut på helgen!
 
Taggad på ny vecka som jag tror och hoppas kommer bli superbra, hoppas ni får en bra vecka också!
 
Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se