Helgen

Hej på er!
Helgen har flugit förbi och imorgon är det dags för skola igen. En ny vecka med nya händelser! :)
 
LÖRDAG:
Jag vaknade vid 8 tiden och skypade då med Sandra och Felicia. Var väldigt skönt att snacka med dem och bara prata av sig. Efter det kollade jag och Naomi på tredje Harry Potter filmen och åt ägg med tomater och lök till frukost och fruktsmoothie som Patrica hade gjort. Sen gick vi ut med Chica och vid ett tiden åkte vi till The Woodlands för att gå till shopping gallerian där!
jag & naomi under lunchen
 
Vi åt först lunch (jag åt en väldigt god hummus och falafel wrap) och sedan kollade vi i massor av affärer. Vi gick bland annat till Bath&Bodyworks, och jag älskar den affären! Luktade på typ allt! Eftersom Patricia hade köpt saker till ett visst värde fick hon en box med 8 olika saker för $25 istället för $75 som hon sa att jag och Naomi kunde dela på, vilket var såå snällt! Jag och Naomi var så exalterade alltså!
the things we got from BBW
 
Vi gick i massor av affärer och jag hittade ingenting förens vi gick in till Forever21. Så himla oorganiserat men jag köpte i alla fall några tröjor som ni kunde se i mitt tidigare inlägg. Klockan var strax före sex när vi kom ut därifrån så vi åkte och mötte upp Jurgen och Juergen vid en all you can eat buffet där vi åt middag som var jätte gott!
naomi i en jacka som såg ut som en trasmatta, gud vad vi skrattade!!
 
När vi kom hem öppnade jag och Naomi vår box och luktade på allt, vi var verkligen så hypade över det! Sen hängde jag och hon och var allmänt konstiga (på golvet) och sedan vid 10 tiden kollade jag, Patricia och Jurgen på Sinister vilket är en skräckfilm som faktiskt var grymt bra!
vi försökte få chica att posa bland våra saker...
naomi är taggad för alla nya saker
casually laying on the floor bathing in all of our lovely things
 
SÖNDAG:

Idag vaknade jag vid halv 9 och strax därefter jag jag, Patricia och Naomi ut och sprang ett tag. Efter det duschade jag och åt frukost och kollade på Mulan med Naomi. Sen umgicks jag och Naomi lite och bara snackade, och sen städade vi lite och åt lunch. Efter lunchen slökollade vi lite på Insurgent och sedan facetimeade vi med Stefan, min värdfamiljs förra utbytesstudent. Det var trevligt att "träffa" honom också, vi pratade lite om hur det var här och så så det var nice. :)
Efter det åkte vi och handlade och jag köpte upp mig på basvaror till skollunchen som fullkornspasta och tortillas, quinoa, och mandlar. Sedan köpte jag också linschips som jag hittade för de verkade intressanta och ett set med 4 KIND-bars som jag kan ta med och äta efter cross country träningen så att jag får tillräckligt med energi!
När vi kom hem åt vi macaroni&cheese med fiskpinnar, och nu om nån timme ska jag, Patricia och Juergen förhoppningsvis åka och se Sinister 2 (uppföljaren till filmen vi såg igår).
 
Jag har haft en jätte bra helg med andra ord! Ser så mycket fram emot cross countryn imorgon nu alltså..
Ha det bra, kramar

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se