Submitted Application

Japp, det är vad jag har gjort nu.
 
För er som undrar vad jag la i på english proficiency test - min kontaktperson sa att jag kunde lägga in en passkopia där också sålänge, så fixar man om det sen när engelsktestet är gjort. Tror säkert att alla andra kan göra likadant ! :)
 
Nu är det bara för min kontaktperson att kolla igenom min ansökan ifall kompletteringar behövs göras, och sen skall den skickas till USA! Iiiih så excited jag är!
 
Som jag har nämnt i tidigare inlägg ska jag åka iväg till Amsterdam imorgon (supertaggad) och jag kommer hem på lördag. Uppdateringen kommer därför ligga nere men skall se till att jag ger en update på läget med ansökan på söndag! Imorgon blir det btw starbucks på arlanda haha, standard. Tänkte prova Salted Caramel Mocha hihi.
 
Jag hoppas ni alla får ett mysigt och bra höstlov, och lycka till till alla er 15/16 utbytesstudenter som skall skicka in era ansökningar den här veckan. Snart kommer alla våra ansökningar vara i USA!! :)
 
Många gossekramar

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se