Intervju och... ANTAGEN!

Hellluuu.
Hade min intervju i torsdags. Var så sjukt nervös hela dagen och kunde typ inte koncentrera mig i skolan över huvud taget, tänkte bara på intervjun hela dagen. Som tur var gick dagen snabbt och efter skolan åkte jag och mina bästa vänner till T-Centralen och köpte lite Starbucks innan. Glad att de äntligen öppnade en som inte var på Arlanda, är ju perfa ju! Dock superdyrt men vad gör man ;)
Drack inte kaffe denna gång, tog en Chocolate Chip Cookie Frappe, skit goooott åh vad jag dör för starbucks. 
Sen åkte mina bästa tillbaka och jag mötte upp med min pappa vid Hötorget för att gå till Explorius kontoret. Där var min mamma så vi alla tre åkte upp. Vi var lite tidigare men vi startade innan! Vi träffade han jag pratade med i telefon, och sen var det en ungefär 45 minuter med information vilken var otroligt intressant att lyssna på! Han berättade om hans egna upplevelser från när han var utbytis och berättade hur det var och så, och sen fick mina föräldrar ställa frågor (min mamma ställde "orolig mamma" frågor haha så typiskt henne). Efter kanske 20 minuter av deras frågor så var det min tur att bli intervjuad i enrum, och jesus vad nervös jag var! Kunde typ inte snacka ju haha. Först frågade han frågor på svenska och det gick väl hyfsat, även om jag var beredd på majoriteten av frågorna så gav jag ändå lite halvfattiga svar kändes det som men det var för att jag var nervös, till mitt försvar haha. När den engelska delen kom så snackade jag typ engelska som en 10 åring de två första frågorna för att jag var nervös, grammatik fel och shit men det släppte sen och engelskan blev mer flytande och nervositeteten släppte. När jag gick där i från var jag faktiskt jätte nöjd after all så det var tur. 
tog skitful selfie på kvällen, sorry lev med den haha
 
Dagen efter, på fredagen, så öppnade jag ett mejl där jag stod på busshållsplatsen på väg till min gitarr lektion. Mejlet hade varit där typ halva dagen men jag hade inte pallat öppna det för jag får typ bara mejl från twitter och weheartit och tumblr och allt det där. Jag fick världens happiness chock när jag öppnade mejlet och såg detta.
DET ÄR 100% OFFICIELLT ATT JAG SKA TILL USA 2015, EFTERSOM ANTAGEN=GARRANTERAD PLACERING!!!
 
Kan inte beskriva hur lycklig jag är, så sjukt tacksam att jag får möjlighet till det här då det är en av mina stora drömmar. Känns underbart. Åh, vad taggad jag är!
Kommer få svarskorten nästa vecka men tror att jag inte får ansökningsblanketterna förens till hösten, men ändå! JAG ÄR FREAKING ANTAGEN. WOOOOHOOOO.
Superlycklig tjeeeej.
Ha det bra så länge, skriver nog till veckan!
pussokram
 
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se