Ja tack

Hi theeeere.
 
Skulle skrivit för typ 2 veckor sedan men nu är jag dålig på sådant så. Fick mina ja tack kort och ett häfte för två veckor sedan som jag skyndade mig att fylla i. Fick ett häfte med massor av information också, visste majoriteten redan men lite var nytt för mig.
 
Sen var det ju det här med delstatsval.
 
Jag var inställd väldigt länge på att göra val, Kalifornien, Colorado och Minnesota var vart jag ville mest. 
Tidigare behövde man inte betala för delstatsval men det behöver man göra nu om man kommer till delstaten man vill til, mellan 5000-10000 kr, vilket är mycket. Mina föräldrar betalar redan väldigt mycket och det viktigaste är att hamna i en bra familj så jag valde att inte göra delstatsval.
 
Fick i alla fall en bekräftelse i början av den här veckan och eftersom jag är så tidigt ute kommer inte mina ansökningsblanketter förens i September, så uppdateringen här kommer ligga nere igen.
 
Ha det bra så länge!
Kramaaar
Är 2 år sen nu, i Florida på en alligator farm. Saknaaar!
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se