1 år

Nu är det ungefär 1 år tills det är min tur. Många av 14/15 studenterna har åkt iväg, och det enda jag kan tänka är att jag är näst på tur. Sjukt egentligen.
Jag har hittat ett antal bloggar att följa under det kommande året, och ser fram emot att följa deras äventyr. Man blir väldigt inspirerad av att läsa andras utbytis bloggar, jag tänker typ alltid "åh, det vill jag göra" om jag ser nåt kul som de har gjort. Mitt mål med USA är att få uppleva så mycket nytt och lärorikt och annorlunda saker som möjligt.
För mig börjar sista året i grundskolan även imorgon, och det är mitt sista år att gå i samma klass som mina vänner. Känns lite konstigt, men jag är övertygad om att det kommer vara värt det i slutändan, även om jag kommer få börja gymnasiet tillsammans med 00:or.
 
Jag vet inte varför jag skriver massa random saker här nu haha sorry ska sluta. Mina ansökningar skulle ju komma någon gång i September så jag kommer väl få dem inom några veckor, vilket jag är supertaggad på!
 
Vi hörs då !
från italien nu i somras! :)
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se