starbucks @ arlanda

Jag älskar kaffe av hela mitt hjärta och Starbucks är bokstavligen det bästa som finns. När jag skulle till spanien i somras köpte jag en frappe på arlanda! Älskaaaa
När jag kommer till USA blir det förhoppningsvis Starbucks ofta!
 
I övrigt har jag snackat mer med mina föräldrar om det hela, till exempel med mamma idag och jag berättade lite om olika organisationer och hon höll med om att explorius verkade bäst. Även om det kostar extra numera att önska delstater tyckte hon ändå att jag skulle göra det, dunno why men ja, vi får se hur det blir. Satt hela fredags och lördags kvällen och letade bra utbytisbloggar för 13/14, har hittat ett antal! Alla för 13/14 har ju fått värdfamiljer nu och så gott som alla är väl iväg också antar jag. Om två år är jag en av de som åker, känns exciting hihih. Fyra månader kvar tills jag ska anmäla mig också, yesyes.
 
Ha det bra så länge, får se när nästa update kommer !

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se