Car Race & Palm Sunday Brunch

Hej där!
 
Igår var vi på gymmet på förmiddagen, var jättekul! Jag körde 20 min crosstrainer, 20 min cykel och sen 30 min styrka. 
På eftermiddagen gjorde jag inte mycket mer än att prata med mina föräldrar, och sen hämtade Daniel mig vid halv sex. Vi mötte upp hans vänner Andrew och John på Target och sen åkte vi och kollade på bilrace!
Jag har aldrig gjort det förut så det var en upplevelse. Efter ett tag kom Zach (som också var på rodeon) och hans syster Kaylee dit också. Dock blev det svinkallt när solen gick ner, jag fick allas jackor men frös ändå haha. Vid halv nio tiden började vi alla bli både kalla, uttråkade och hungriga så vi åkte till en mexikansk restaurang som heter El Bosque och åt. Det var en trevlig kväll med roliga människor!!
from left: Kaylee, Zach, Daniel, me, Andrew and John
 
Idag var det brunch i kyrkan innan gudstjänsten, vilket såklart var gott! Själva gudstjänsten var jättebra, youthgroupen gjorde ett jättefint framträdande. Pratade lite med några av dem innan, saknar dem ju måste jag säga, även om jag går till First Baptist's youth nu istället vilket jag också älskar!
 
Efter gudstjänsten åkte vi hem och sen dess har jag städat, fixat inför imorgon, snapchattat massa människor, facetimat med Maja och snackat en kortis med päronen igen. Ikväll ska vi handla mat men annars är dagen så gott som över!
 
Blir super med skola imorgon igen tycker jag!
 
Ha en fin vecka, kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se