The doctor & New youthgroup

Hej alla!
 
Pa söndagkväll när jag kom till Maja åkte hon, jag och Lauren och köpte Panda Express, blev chowmein och orange chicken vilket var supergott.
the message from my fortune cookie
 
Sen snackade jag och Maja i en evighet om allt möjligt, haha våra samtalsämnen tar typ aldrig slut.
lilla hårmonster
 
På måndagen hände inget särskilt i skolan, vi presenterade vårat projekt i health, och jag skrev hela min nya artikel for newspaper. Efter skolan åkte vi hem till Maja igen, med ett stopp på starbucks. Mötte Bryce, Tristan och youthpastorn Christian från First Baptist Church (dit jag gått med Joanna), och han sa att han tyckte att jag skulle börja komma på onsdagar om jag kunde så jag sa att jag kunde försöka!
 
Hemma hos Maja babblade vi bara tills hennes värdfamilj kom hem fran London vid halv åtta. Sen gick vi med dem ut och åt mexikanskt, jag at Chalupas vilket var riktigt gott!
chalupas
 
När vi kom hem kollade vi på film med Kolby!
 
I tisdags stannade vi hemma från skolan för Maja hade två läkarbesök och hon ville att jag skulle följa med.
Familjen tog med oss till Cracker Barrel på morgonen for att äta frukost, mysigt och gott! Cracker Barrel är en affär också med godis och prylar fran typ 50 talet och framåt. Efter det fick vi följa med dem och rösta (så nu vet jag hur det fungerar att rösta i USA!) och sen åkte vi till doktorn med Maja.
När vi var klara med det tog vi det bara lugnt tills det var dags for Majas andra läkarbesök och sen åkte jag hem.
the woodlands hospital
 
Onsdagen var en superdag, hade så kul på brottningen. Alla var bara på bra humör och vi alla drev och snackade. I övrigt var skoldagen som vanligt men bara extra mysig. Efter skolan hämtade Bryce upp mig vid 5 för han hade erbjudit sig att skjutsa mig till kyrkan. Och åh så kul det var där, bästa på länge! Spelade basket med killarna, umgicks massor med Hannah, åt tacobell och pratade med Megan (en jättekort supergullig cheerleader). Sen körde vi en lek där man skulle få en nylonstrumpa över huvudet, jag och Haylee var med varandra och vi verkligen dog av skratt, så himla fula!
vackra som få
 
Sen var det worship och en liten predikan, som var superbra. Var verkligen ett jättebra budskap och alla är så snälla!
 
Eftersom Bryce var min skjuts hem följde jag med honom, Tristan, Summer, Kennedy och Jack till Whataburger efteråt där vi bara snackade och hade det allmänt trevligt! Bryce sa att han kunde skjutsa mig varenda onsdag om jag ville och jag hoppas verkligen det for det var så kul och mysigt!
 
Idag korde vi powercleaners på morgonen, var med Haylee som vanligt. På engelskan har vi blandat alla engelskaklasser i årskursen fram tills springbreak för att man ska vara med folk på samma nivå som en själv och jag hamnade i den bästa gruppen haha, så pinsamt egentligen eftersom jag inte ens är amerikan. 
Även på matten går det bra för mig, jag fick extra uppgifter att lösa for att min lärare tyckte att de uppgifterna vi gjorde var for enkla för mig. Jättekul ju!
På lunchen satt Casey och Hannah med mig och Maja för de skulle ha ett trackmeet så de fick ha A-lunch idag.
I övrigt hände inte så mycket resten av skoldagen och när jag kom hem tränade jag och strax blir det middag!
 
 
Vi hörs efter helgen, massor med kramar!!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se