Prom Dress, Movienight & Crab

Hejhej!
 
Fredag morgon körde vi bänkpress, var med Joanna och Emerald! På forensic science pratade jag med John och så kollade vi på Paradise Lost, vilket är en dokumentär om tre ungdomar som blev anklagade för att ha mördat tre barn, men många tyckte att de hade blivit falskt anklagade vilket gjorde detta till ett jättestort fall som höll på i flera år.
 
På matten hade vi ett prov, och på lunchen intervjuade jag några baseball spelare för tidningen. På newspaper skrev jag mitt rough draft och på health chillade jag med Bryce, Jacob, David och Irving som vanligt! Vi hade prov i economics också som gick ganska bra.
 
Efter skolan tog jag en promenad och sen åkte vi och köpte en mangonada innan min värdmamma skjutsade mig till butiken där de hyrde ut klänningar.
 
Jag provade några stycken men fastnade bara för en, så nu har jag en promklänning hyrd! Känns så skönt att ha det överstökat. Tänker dock hålla den hemlig fram tills balen så ni får vänta och se hur den ser ut!
tre andra klänningar jag provade!
 
Efter det åkte vi hem och sedan hämtade Joanna upp mig vid halv nio för att ha myskväll hemma hos Haylee. Det var jag, Haylee, Bryce, Joanna, Caleb, Tristan och Kennedy som var där och vi snackade massor som vanligt. Lite senare kom Calebs flickvän Glenna och så kollade vi på skräckfilm, som vanligt haha. Jag och Joanna var de enda som inte hade en respektive så vi ba "We are each others date", haha. Typical när alla ens vänner dejtar varandra haha. Hade en riktigt bra kväll helt enkelt, kom hem strax efter tolv.
 
På lördagsmorgonen körde jag en löptur, det är så skönt att vara på banan igen. Jag är försiktig dock för jag vill inte bli skadad igen, plus att jag är lite småförskyld fortfarande så jag tar det lugnt. Sedan körde jag lite yoga också när jag kom hem haha gjorde det en del under springbreak och tycker faktiskt att det är väldigt skönt och avslappnande, så ska börja göra det när jag har tid! 
min värdbror var pappa till en docka under helgen, så himla roligt hahaha detta är halv nio på morgonen med en halvsovande juergen och en skrikande, hungrig bebisdocka
 
Vid lunch åkte vi och hämtade pizza och sen satt jag och snackade med mina värdsyskon ett tag. Resten av eftermiddagen chillade jag mest innan vi åkte och handlade mat på kvällen!
 
Imorse hämtade Joanna upp mig för att åka till kyrkan, och som vanligt var det våfflor till frulle där, bibel study och sedan gudstjänst! Supermysigt som vanligt, vi har en ny pastor också som verkar jättebra.
När jag kom hem fixade jag inför morgondagen och skypade med familjen hemma. Vid halvfyra blev jag upphämtad av Majas värdfamilj och så åkte vi en sväng till mallen där jag köpte ett par shorts från Hollister, och sedan åkte vi och åt krabba vilket var jättegott!
 
Sedan avslutade vi middagen med froyo :)
Efter det frågade Kolby om jag ville gå på bio med honom så vi gick och såg 10 Cloverfield, lite konstig men ändå bra film! Hade en jättemysig eftermiddag/kväll!
 
Har haft en bra helg overall, insåg nyss hur dålig jag har varit på att ta bilder dock, sorry för det, ska försöka bättra mig haha. Taggad på ny vecka!
 
Kram
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se