Chiller Bee, Breakfast Date & Late Arrival

Hejhej!
 
Måndagen startades med powercleaners i the weight room, klarade nytt person bästa med 30 kg i dem! Supernajs ju. På forensic science snackade jag med John och så hade vi brandövning. På health hade vi ett prov, och på economics gick jag, Patience och Gerrad runt och satte upp massa lappar i skolan. Så ganska lugn dag med andra ord, vilket var skönt då jag tyvärr mådde dåligt igen under dagen. Huvudvärk, snuva, halsont och hosta. Inget vidare med andra ord. Efter skolan gick jag bara och vilade helt enkelt och gick och la mig tidigt.
 
Tisdags morgonen vaknade jag och mådde sådär, men tog en advil och mådde mycket bättre redan när jag kom till skolan. Vi hade en riktigt äckligt jobbig träning på morgonen med intervallsets, skönt att orka träna igen men jobbigt var det! Under 2nd period var det lite drama som hade hänt haha så himla roligt, vi skulle egentligen gjort en review men snackade bara och diskuterade detta drama med John, AJ och Vaughn haha. På engelskan kollade vi bara på roliga videos och på matten hade vi ett test. Resten av dagen var rätt så chill, inget speciellt hände. När jag kom hem körde jag mage och på kvällen åkte vi till gymmet!
 
Onsdagar är oftast min favoritdag, och denna dag var inget undantag! Vi körde bänkpress på morgonen vilket kanske gick mindre dag eftersom jag körde det på gymmet igår och har världens träningsvärk idag, så morgonens pass var kanske inte supereffektivt men det var kul ändå, pratade massor med Emerald, Joanna och Haylee istället!
På forensic science hade vi prov, tror det gick rätt så bra! Idag var sista dagen med Mr Evans i engelska, älskar honom så det är lite sad. Vi fick skriva en essay idag vilket var lätt. Innan klockan ringde sa Mr Evans "I'm gonna miss you blondie" haha bästa läraren alltså.
På health började vi med ett projekt, och på economics spelade jag spel med Patience och Gerrad.
 
På kvällen hämtade Bryce och Haylee upp mig för att åka till kyrkan som vanligt! Jag och Haylee babblade på som vanligt. Caleb kom även dit vilket var superkul, han har inte gått förut. Snart är hela wrestlinggänget där haha. Snackade i alla fall massor med honom och resten av mina killar. Efter worship åkte vi alla till Chiller Bee's och åt frozen yoghurt som youthpastorn BJÖD på, asså hur generös får man bli?
 
Hängde där med alla mina favoriter och hade en supermysig kväll!
 
Idag hade vi late arrival för alla sophmores hade STAR test (motsvarigheten till nationella skulle jag vilja säga), men eftersom jag behövde åka skolbussen i alla fall gick jag och Maja och hade frukostdejt på Toasted Yolk.
 
Jag åt granola med bär och en english muffin.
 
Sedan gick vi till Starbucks för kaffet haha, sådär typical oss. Vi hade i alla fall mys som vanligt!
När vi väl kom till skolan skulle vi ta seniorpictures, och vi är ju inte ens seniors men vi fick vara med i bilderna i alla fall. Sen pratade de om prom och graduation!
 
Efter en väldigt tom matsal på lunchen (som sagt, alla sophmores gjorde prov) så var jag i newspaper som vanligt.
where are all the peeps at??
 
Efter det hade vi health i 2 timmar, vilket kan ha varit de segaste två timmarna i mitt liv. Vi var fem personer där inne bara, och Bryce sov hela tiden så jag satt bokstavligen och spelade candy crush hela lektionen. Vilket liv.
Efter skolan tränade jag, har nu börjat springa igen! Dock var det så förfärligt varmt, hela 31 grader och strålande sol. Höll på att svimma när jag kom hem, så varmt var det.
 
Imorgon kväll ska jag åka och prova promklänningar, men annars får vi se vad helgen bär med sig!
 
Hoppas ni haft en bra vecka och får en mysig helg, kramis
 
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se