Shopping från söndagen

Hej, här kommer ett inlägg med mina senaste inköp... Garderoben är nu lite mer fylld. :)
 
Skort från Kohls
Topp från Kohls
Topp från Kohls
Tröja från Ross
T-shirt från Ross
Klänning från Kohls
Vita converse
 
Syns det att jag gillar randigt? Har hur mycket randiga kläder som helst... och jag har redan en randing klänning, dock är den mer tight och den ovan var för fin för att inte köpa. Älskar den! Mycket nöjd med alla mina köp och detta var inte allt för dyrt heller, tror alla plaggen gick för $40 totalt? Sen var ju conversen lite dyrare dock, har velat ha vita superlänge så jag köpte dem förra helgen!
 
Det var allt, vi hörs!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se