Movie on the baseball field & Longhorn Steakhouse

Hej vänner! :)
 
Mina planer för gårdagen blev ändrade, då Bryce frågade om jag ville se en film som skulle spelas på skolans baseballfield, så tyvärr missade jag Catfish Festival.
giving chica a bath
 
I alla fall började jag gårdagen med en väldigt skön löptur, och sen kollade vi på en film som heter Unfriended (bra skräckfilm!), och vi åkte och handlade mat. Vid 17:45 skjutsade Patricia mig till Bryce. Vi kollade lite på How I Met Your Mother, snackade och övade brottningstekniker tills hans kompis Russel kom med hans flickvän Abigail och en annan av hans kompisar som heter Reece. Vi åkte till skolans baseballfield och där spelades en baseballmovie. Fattade noll av filmen om jag ska vara ärlig men jag hade kul ändå, pratade en hel del med Russel och Abigail, hon var supergullig verkligen! Konstigt att jag inte sett henne i skolan förut.
Efter filmen åkte vi till McDonald's och sedan skjutsade en annan av Bryce kompisar, Zach, hem mig.
 
Idag har jag varit lite låg pågrundutav en hel del saker, men det är typ min andra dåliga dag här på 2 månader så det kommer säkert bli bättre imorgon! Det handlar inte om hemlängtan, så oroa er inte om det!
Jag sov lite längre idag och skypade sedan med mamma, pappa och Clara i 2 timmar. Sedan gick jag ner och gjorde pannkakor till familjen. Hade saknat de svenska pannkakorna!
I övrigt har jag tagit en promenad och skypat yttligare en timme med mamma och pappa, eftersom jag som sagt inte är at my best today. Kommer sådana dagar under utbytesåret också! Strax innan 4 åkte vi till the Woodlands för att äta, vi åt på en restaurang som heter Longhorn Steakhouse.
the restaurant, naomi is drinking (root)beer ;)
 
Supergod mat verkligen! Jag åt en 6oz sirloinsteak (som var blodig, precis som jag gillar det!), en ost-spenatgratäng och så en mixed greens salad med hallonvinegrette. Var verkligen jättegott och precis vad jag behövde. Vi åkte dit för att fira Patricias födelsedag (som var i tisdags) i efterskott!
När vi kom hem tog jag en promenad med Chica och nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.
 
Denna vecka är det Homecoming Week vilket betyder spiritdays, ska delta i några i alla fall! Förhoppningsvis blir den här veckan rolig och bra, men det tror jag, mycket att se fram emot ju!
Ber om ursäkt för att detta inlägg inte är så sprudlande glatt som mina inlägg brukar men jag hoppas ni kan ha överseende med det. Nästa inlägg är troligen gladare!
 
Hoppas ni har haft en bra helg och får en fin vecka!
 
Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se