Youth Fall Retreat

Hej!
 
Nu är yttligare en helg över, och den har varit väldigt bra! Tänker inte dra så mycket detaljer utan visar mer bilder denna gång.
 
Fredagen var en bra dag, startades med brottning som vanligt, jag och Piper drev runt på morgonen och skrattade asmycket. Börjar få in rätt teknik med lyften vi gör under fredagarna också så det är kul!
I övrigt flöt dagen på som vanligt, tills vi hade vårt sista pep rally! Jag sjöng med kören så såg allting bakifrån på nära håll. Åh vad jag kommer sakna dem! Dock blir det nya peprallys till våren. Som sagt missade jag sista fotbollsmatchen men killarna vann den så det är superkul för dem!
Efter skolan åkte jag till kyrkan och runt 4.15 började vi vår resa mot Columbus.
Jag pratade med en tjej som heter Natalie hela vägen, supermysigt att lära känna henne. När vi kom fram fick vi mat, och det var ingen höjdare kan jag tala om. All mat där var fruktansvärt onyttig och ofräsch så det var ju inte det bästa menmen.
 
Sen hade vi kvällsgudstjänst och sen hängde vi utomhus och snackade!
bonfire, volleyball, nightservice, nightfood at Smiley's, me, Haley&Bella, one of many ninja games
 
På lördagen fick vi frukost, hade gudstjänst, och sedan körde vi tjejer en bible study och pratade allmänt om livets problem.
american breakfast in a nutshell... the pancakes were the only edible thing, not even the eggs were good...
some group selfies
 
Sen var det lunch, gudstjänst igen, och sen hängde vi utomhus och gjorde massor av olika grejer.
the boys (mark, sven, kaleb, andrew and jason)
 
Svinkallt var det tyvärr dock, frös sönder hela dagen. Sen fick vi middag, och sen var det en 2,5 h gudstjänst som kan ha varit en av de mest kraftfulla timmarna i mitt liv, älskade det. Sedan gick vi ut och åkte hayride!
casually sitting in 90 degrees, the boys took a nap before dinner, nightservice and hayride
 
Idag hade vi bara frukost och morgongudstjänst innan vi åkte hem vid 11:15.
grouppic 1, sven and jason reacting titanic, jason carrying mark, grouppic 2
 
På vägen stannade vi på en pizzabuffé för lunch så campet avslutades mycket bra! Snackade med Haley och Natalie hela vägen i bilen.
pizza party and some selfies
 
Hade ett supermysigt camp och lärde känna alla från kyrkan så mycket bättre, har massor av nya vänner nu vilket är hur kul som helst!
me and natalie
 
Sen jag kom hem har vi varit och handlat mat, städat lite, ätit middag och nu ska jag kolla på en film tänkte jag.
Kram på er!! 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se