Wrestling morning and afternoon, 5 times a week

Hej :)
 
Ja, det är vad som är på mitt schema fram tills februari. Älskar det dock så klagar inte!!
Måndagen började med att köra armar i weight room, fick vara med Emerald och Nayeli igen eftersom Joanna typ aldrig kommer till 1st period på måndagar. Börjar långsamt bli bättre på att lyfta men det kommer sakta.
Snackade med Piper på väg till engelskan och hon är ju helt crazy, hon är redan nu i princip bara muskler och ska gå ner från 106 pounds till 102 pounds för brottningen. När jag frågade henne varför sa hon att det är för att hon ska kunna crusha småtjejer superlätt. Förstår vad hon menar då jag har absolut ingen chans mot henne alls och vi kommer vara i samma viktklass. Nåja, som sagt är alla i brottarlaget galna just nu angående viktklasserna.
 
På engelskan har vi nu börjat The Great Gatsby, eller, vi har inte direkt börjat med själva boken men vi arbetar med innehållet. Igår fick vi olika situationer ur boken och sedan fick vi välja olika alternativ baserat på hur vi själva skulle gjort i den situationen, vilket skapade debatter som var riktigt roliga.
 
Resten av dagen var som vanligt, och sen var det brottning igen!! Tränar ju med Bailey som är på samma nivå som mig och vi har så kul åt våra misstag alltså! Hon är verkligen supergullig. Emily kommenterade våran brottning: "I'm just watching you wrestle, and I mean you're doing it right, but y'all are so gentle". Jag får blåmärken i alla fall, hur försiktiga vi än är. Vi körde riktigt hårt igår dock vilket var superkul, älskar det som sagt! Snackade en del med Fransisco också, han är som sagt jättesnäll!
 
Imorse rengjorde vi mattan i brottarrummet, alltså den vi brottas på. Det behövdes för igår under träningen gjorde 4 personer illa sig, och det berodde på att mattan var för "sticky" så att folk ramlade och vrickade fötterna och liknande. En tjej behövde till och med åka till sjukhuset för att göra en x-ray av hennes ben.
Det var riktigt vidrigt att rengöra mattorna, speciellt när Bryce och Caleb ger mig en handduk och säger "This is one of the dirty ones from the footballguys". USCH JU. När jag ba "Are you serious?!" bad de mig att vara tyst "Nobody knows". Fy så vidrigt. Städade inte så mycket egentligen, Caleb skrek på mig att jag inte skrubbade tillräckligt noga, och Bryce började kasta de äckliga handdukarna på mig så vi hade en liten fight med smutsiga, svettiga handdukar. Nej fy, tvättade händerna ordentligt efter haha.
 
 Vi gör lite poesi i engelskan nu också vilket är kul!!
Efter matten hittade jag Alex så snackade med honom på väg till lunchen och han stannade ett tag och pratade.
Under newspaper pratade jag bara med alla haha, Kyndal och en yearbook tjej hade ett argument så hon gick runt och muttrade över henne hela lektionen. Tydligen är newspaper och yearbookfolket inte de bästaste av vänner.
Government är alltid kul, älskar den lektionen. Mr Cummings är min favoritlärare, och sen har vi ju en liten squad där så vi har alltid roligt under den lektionen!
Brottningen var kul idag också, när vi körde match blev jag bokstavligen krossad av Nayeli, Erica och Emerald. Alltså de är alla runt min vikt men de är så starka och aggresiva att jag trodde jag skulle gå sönder. Jag förstår var Emily säger nu eftersom jag och Bailey kör väldigt mjukt men när man brottas med de som har kört ett tag är det aggresivt som attan. Kommer ha ett tusen blåmärken imorgon och ont i armarna. Är så himla kul men måste bli starkare och mer aggresiv. Jag och Bailey får försöka jobba på det helt enkelt.
 
Efter brottningen erbjöd Bryce sig att köra hem mig då han äntligen fått sin drivinglicence så jag, han och Mark åkte först till Sonic för att få gratis slushies och så lämnade vi Mark där och sen körde Bryce hem mig. Är så kul att åka bil med folk i sin egen ålder, man har musik på högsta nivå och bilfönstrena öppna och så skriksjunger man till låtarna. Vi hade superkul i bilen, fick också höra på Marks tjejproblem och ge råd haha det roliga är att killar pratar om sina tjejproblem på samma sätt som tjejer pratar om sina killproblem. 
 
Nu har vi precis ätit, och vi åt Mole! Mole är en mexikansk rätt och vi åt det med köttfärs och potatis. Såsen smakar lite chokladaktigt och sen är det tomat och chili i också. Var jättekul att prova och det var väldigt gott!!
Patricia's picture of her yummy mole!
 
Nu taggar jag för morgondagen, hoppas ni alla mår bra!!
Skickar bamsekramar och massor av kärlek till världens bästa lilla syster som fyllde 12 år igår 2 November! Älskar dig hjärtat!!
 
Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se