Tre bra dagar

Hej på er!
Har haft 3 bra dagar, som ni kan se på titeln. Vardagen här borta är som vilken vardag som helst antar jag, med rutiner, skola och så vidare, men bara tusen gånger roligare. Det händer något nytt varje dag.
 
Tisdagen inleddes med löpning på brottningen. Jag och Joanna klagade över att vi inte värmde upp ordentligt, så vi körde vårt egna lilla race. Cross country girls you know. Vi fick också se vilken weight class vi kommer brottas i under säsongen och jag är i 102 pounds. Ni ska se folk i laget just nu alltså, det flesta håller på att försöka gå ner i vikt och det måste gå snabbt så de typ lever på sallad och hoppar runt under träningarna medan alla andra sitter och när vi springer har de supertjocka kläder på sig och allt. Som tur är hade jag redan rätt vikt så för min del behöver jag bara köra på som vanligt.
 
Kommer helt ärligt inte ihåg mycket annat från dagen, vet bara att jag var på bra humör. Vi fick chilltid på kören så snackade hela lektionen med Jailene. Jo just det, jag och Maja dog av skratt under government för Maja gjorde en grej på Shakayla, bästa under dagen ju!! Det roliga var att Shakayla höll på att spela in en snap när det hände så hon filmade allt och hennes reaktion var priceless!!
Sprang milen igen under eftermiddagen, så himla kul att jag kan göra det nu när vädret blivit lite mildare!
 
Igår morse körde vi squats, och under forensic science berättade Willy massa superdåliga skämt. Vi hade vikarie under engelskan, asså den vikarien... han pratar oavbrutet, hela lektionen. Jag snackade med Josh hela lektionen, gjorde inget vettigt alls i princip. Standard när man har vikarie här, ingen bryr sig överhuvudtaget. Inte ens läraren.
me and josh, seems like duckface is my standard pose these days im sorry haha
 
Resten av dagen flöt på som vanligt, vi kollade äntligen klart på den supertråkiga svartvita filmen under government. När jag kom hem träffade jag Alex och Brandon ett tag innan Brandon var tvungen att gå, så då hängde jag bara med Alex istället! Efter middagen åkte vi till kyrkan för att gå till youth group, som jag har saknat det! Hade inte varit där på 2 veckor så var verkligen glad att vara tillbaka. Man blir ju så glad när man får kramar av dem, en tjej sa att hon var så glad att jag var där och Mark sa att han hade saknat mig så det är ju supergulligt! Är så taggad för att åka på läger med dem nästa helg!! 
 
Idag börjades med löpning igen, vi körde 300m sprints och det gick faktiskt hyfsat bra för mig idag, sprang på bra. Enda problemet med sprints är att jag får så ont i höfterna men antar att jag bara får försöka stretcha ordentligt. Under forensic science körde jag effektivt arbete i början och sen snackade jag resten av tiden med Mari, Willy och Matthew. Vi hade brandövning under engelskan, tur att det inte är kallt ute alltså! Minns hur man frös ihjäl när det var brandövning hemma, usch och fy! Under newspaper pratade vi i princip bara, min squad in there är väldigt nyfikna på Sverige så vi pratar ganska ofta om saker som är annorlunda här och hemma. Mys ju!
Resten av dagen hände inget speciellt, brottningen var askul som vanligt dock! Afterschool practise gör mina dagar, och de kommande veckorna är det 5 dagar i veckan som gäller!! Så kul!! Idag brottades jag med en tjej som heter Bailey, hon är också ny. Hon är så himla gullig verkligen, och vi typ snackar medan vi brottas så det är lite halvdan koncentration men kul är det! Efter träningen snackade jag jättelänge med Coach Powell, hon är en sån himla rolig person! Hon går ju i college nu och jobbar i skolan som en del av hennes utbildning. Hon har lärt mig det mesta jag kan inom brottning och tyngdlyftning och allt. Tycker jätte mycket om henne verkligen!
När hon var tvungen att gå chillade jag lite med Mark innan jag gick ut till the late bus där två andra av i brottarlaget satt så jag snackade en hel del med dem.
 
Har haft en bra vecka faktiskt så det känns grymt. Imorgon är det fredag och jag har inga planer so far, kommer antagligen ha chillkväll. Helgen är somewhat planerad men tänker inte skriva ut något här än för planer kan alltid ändras har jag märkt så att... ;)
 
Kram på er, hoppas ni också haft en bra vecka!! 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se