A lot of wrestling and report card

Hej! 
 
Gårdagen var den bästa dagen under veckan. Älskar brottningen alltså, vet att man inte kan tro det om mig men fy sjutton vad kul det är! Igår körde vi på mattan även på morgonen (vilket gjorde att jag kunde inviga mina brottarskor) och övade tekniker och sen körde vi lite mage. Under forensic science fascinerade jag mina klasskamrater med hur skolan i Sverige fungerar och de tappade i princip hakan när jag sa att vi går i skolan från 8 till halv fem ibland. Och att vi har 18 olika ämnen, och inga skolaktiviteter på det sättet som de har. På matten diskuterade jag brottning med Piper och på lunchen kom Alex (busmate) och joinade mig fast han har D-lunch egentligen. De visade bilder från homecoming vilket var mys! Under newspaper diskuterade vi också Sverige av någon anledning och det hela slutade med att vi tittade på bilder av Stockholm och lyssnade på svensk musik. Kyndal tyckte verkligen om Veronica Maggio så hon sparade låtarna. Vi funderar på att göra en sida om Sverige eftersom både jag och Maja är här från Sverige men vi får se hur det blir med det. Resten av skoldagen hände inget särskilt, allt var som vanligt! Efter skolan var det ju dock dags för brottning igen. Lärde mig massor av nytt under träningen igår och som sagt, så otroligt kul! Efter brottningen pratade jag med Emily, coach och Bryce medan jag väntade på min latebus.
På kvällen beställde jag en halloweenkostym också!!
 
Imorse på brottningen körde vi deadlifts i the weight room vilket var helt nytt för mig men Coach Powell (vilket är den unga tjejcoachen) hjälpte mig jättemycket och jag lyckades få till den rätta knycken till slut. Gjorde i princip inget vettigt under forensic science, pratade mest med Mary. Min homie Justin har bytt klass, so sad, han var sjukt rolig ju! Vi fick också våra report cards officellt också, som sagt, har lyckats få A i allt.
såhär ser betygen ut här, mindre formella än de svenska och allt står i procent, men som ni ser ner till höger behöver man 75 för att vara godkänd (vilket är ett C här) och sedan är B gränsen 80 och A gränsen 90.
 
Vi hade test i matten, gick förhoppningsvis bra.
Under newspaper gjorde Kyndal en intervju med en kille på vår skola som var en av de nominerade till homecoming king - hans mamma har bröstcancer och härom veckan brann deras hus ner så vi gör en insamling för honom nu. Vi lyssnade på intervjun efteråt och det är sjukt vad mycket den killen har gått igenom!
Vi var fast i government i 75 minuter eftersom det var ett soccergame mellan några lärare och seniors och jag hade glömt att köpa biljett. Hängde med Patience och Shakayla dock så det var okej i alla fall, vi babblade på som vanligt och jag fick läsa Patiences killes lovenotes till henne vilket var väldigt underhållande måste jag säga ;)
me and patience being the most attractive people on earth
 
När jag kom hem tog jag en lång löptur vilket verkligen behövdes, kändes bra för both the heart and soul. Nu har jag ätit, och just nu smsar jag med folk och tänker strax sätta på gamla avsnitt av One Tree Hill, har en craving för det just nu av någon anledning.
Har fruktansvärd träningsvärk idag också efter brottningen igår, armar, ben, rygg och framför allt nacke gör vidrigt ont. Älskar träningsvärk dock, är ju härligt när det känns liksom!
 
Imorgon ska jag åka till the mall med Jordan, Joanna, Piper, Maria och kanske några fler! Sen får vi se vad som händer resten av helgen :)
 
Vill även säga ett extra litet grattis till världens bästa mormor som fyllde år idag, den 23/10. Hoppas verkligen ni hade en underbar dag i Paris, önskar att jag kunde firat denna dag med er!
 
Kramar till er alla

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se