Good days

Hejsan :)
 
Måndagen var en helt vanlig dag, förutom att vädret var förfärligt. Kallt var det (25 grader... det är då man vet att man vant sig vid det varma klimatet) och regnet öste ner. Omysigt, ja. I övrigt hände inte särskilt mycket, jag åt lunch med Maja och vi satt med Rice och hans kompisar, så det var trevligt med lite omväxling. Kanske får börja gå ner till kafeterian lite oftare och äta. :)
Pratade med en liten freshman kille på bussen hem, eller liten var han väl inte men you get it, han var väldigt faschinerad av Europa vilket jag tycker är intressant eftersom många amerikaner inte vet något alls om Europa. Som Rice till exempel, har känt honom i snart en månad och han säger fortfarande att jag är från Tyskland och när jag rättar honom och säger att jag är swedish säger han, "yeah, right, swedish from switzerland". Kidsen här beöver geografiundervisning, är min slutsats.
Annars så sprang jag och körde lite mage under eftermiddagen, eftersom vi inte hade after school practise pga regnet.
 
Tisdag var en sådan där allmän superdag igen då jag var på bra humör och hade kul hela dagen. Bland annat har jag höjt mig till 85 i Forensic Science vilket känns grymt, då hänger jag inte och dinglar på kanten till att vara godkänd liksom. I övrigt gick after school practise riktigt bra och jag snackade mycket med Hannah. Vi tenderar att bli running buddies under "långdistanserna". 
 
Idag har också varit mys, hade en bra morgonträning! Åt lunch med Rice idag, för igår kom han och sa att jag borde sitta vid hans bord så det är väl det jag kommer göra numera! Vi börjar närma oss publiceringen av skoltidningen också, mina artiklar är nu helt färdigskrivna! Nästa fredag släpps den. I övrigt var kören kul idag, vi börjar bli färdiga med låtarna och det låter väldigt bra faktiskt! De låtarna vi sjunger är inte helt typiska körsånger heller vilket gör det hela mycket roligare. :)
På government snackade jag med Maja om lite grejer, kan ju säga att jag är sjukt irriterad på hur vissa personer sköter saker och ting... hoppas det löser sig bara.
 
Nu ska jag äta middag och åka iväg till youth group och imorgon är det brottning igen! Så taggad :)
 
Kramar

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se