Svar på kommentar

Hej på er alla, hoppas allt är bra med er! Fick en kommentar som jag tänkte svara på :)
 
Kommentar: Hej, älskar din blogg och det ska bli kul att få följa ditt år i usa❤️ Själv ska jag åka 17/18 ovh längtar som bara den😁😏 men har en fråga, var inne på CSNs hemsida i veckan och såg att dom komme ändra många utav reglerna under sommaren och om jag förstår det rätt så ska vi som åker till usa också ska få behålla vårt studiebidrag! Jar du hört något om detta av din organisation? Skulle gärna vilja veta om det är sant☺️
 
Först och främst, tack, vad glad jag blir att du vill följa mitt år! :D Förstår att du längtar, det gjorde jag också redan för två år sedan :)
Jag har faktiskt inte hört något alls om detta, så vitt jag vet så kommer jag inte få studiebidrag under mitt år i USA, eftersom det räknas som sabbatsår. Så jag tror inte det i nuläget och har inte heller fått någon information av min organisation att det skulle bli så. Kanske ändrar de det till nästa år, har ingen aning. Tack för kommentaren i alla fall ! :)
 
 
Föresten, hörni, guess what? IDAG ÄR DET EXAKT 100 DAGAR KVAR!! Imorgon blir det tvåsiffrigt, GALET!
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se