Shopping i New York & sedan jag kom hit

Jag vet att hälften inte alls bryr sig om detta men sedan vet jag att många faktiskt är intresserade så här kommer ett shoppinginlägg. Om du är ointresserad är det bara att skippa det helt enkelt :)
 
Ringar från Forever 21
Blus från Brandy Melville
Jeans från American Eagle
 Bootcut leggings från Aeropostale
Allt nödvändigt jag köpte från Walmart
Ryggsäck från Target
Linne från Forever21
Tröja från Forever21
Turtleneck tröja från Forever21
Turtleneck Sweater från Forever21
Solisar från en butik jag inte minns namnet på...
 

Det är det jag har köpt sen jag kom hit! :) Förlåt för den dåliga kvaliten på vissa bilder, min kamera blev lite konstig... Vet inte vad som hände menmen.
Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se