Bath & Bodyworks + Nike skor

Hej på er!
 
Vet inte ens om någon är intresserad av detta, men vill lägga till lite extra uppdatering. Min pappa kom hem från USA igår, och vad jag alltid brukar be honom att köpa till mig (för mina pengar) är saker från Bath & Bodyworks. Tro mig, när jag kommer till USA (om de nu har den affären i närheten där jag blir placerad) så kommer jag bo i den affären. Älskar allting! Och herregud vad sakerna håller länge, jag brukar alltid köpa mini ljusen och ett sånt ljus håller mig i typ 3 månader om jag tänder det varenda dag! Och förra året köpte jag en showergel som jag har använt varenda dag OCH DEN ÄR FORTFARANDE INTE SLUT, hur mycket jag än använder tar den verkligen aldrig slut!
 
I alla fall, nu har jag deklarerat min kärlek för Bbw, så jag tänkte visa er grejerna, bara för att. Det var inte många saker den här gången, han ska tillbaka till USA i December igen så jag vill ha lite vinterdofter också. Är seriöst beroende av doftljus haha.
 
Köpte 4 handsanitizers, hade bara beställt en men det var $5 för 5 st så min pappa köpte det. Gav en till min syster dock. De är i dofterna Iced Gingerbread, Twisted Peppermint, Sugar Plum Dream och Mahogany Teak Wood. De alla luktar väldigt gott måste jag säga! Hade Twisted Peppermint som ljus förra året, så I löööve that. Ska ta med Mahogany Teak Wood till Amsterdam hade jag tänkt, min familj är så noga med Alcogel när vi är utomlands så jag bara kände att jag ville ha några som faktiskt luktade gott, haha. 
Ljusen i alla fall är Salted Caramel Corn, Flannel och Sweet Cinnamon Pumpkin. Salted Caramel Corn luktar som karamelliserade popcorn, jag älskar sådana där söta dofter men det gör typ ingen i min familj eller av mina vänner, haha. Flannel luktar kille vilket luktar supergott och Sweet Cinnamon Pumpkin luktar som pumpkin spice, kind of.
 
Sen blev jag jätte överraskad, för jag fick ett par nya joggingskor från Nike. Mina som jag har nu från Adidas är det typ tusen hål i men jag fick de i julas och jag älskar dem så jag har inte velat fråga om nya, tyckte att jag klarade mig. De är sjukt utslitna dock, för jag använder de varenda dag i och med att jag springer eller kör en powerwalk, men ja. Är jätte tacksam och glad att jag fick nya i alla fall, ska inviga dem ikväll!
 
Hoppas ni är ok med sådana här inlägg också, kramisar

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se