Ansökshandlingarna är färdiga

Hejhej!
Som ni kan se är allt nu klart för min del, förutom engelsktestet. Det går inte att skicka på submit däremot så har mejlat min kontaktperson för att få reda på vad det beror på.
 
Känner att ansökningsprocessen har gått ganska smidigt ändå för min del, men jag kanske inte ska säga något i förväg, för vem vet vad som kanske måste göras om. Allt löser sig nog i alla fall I suppose.
 
Känns grymt att allt äntligen är klart i alla fall, vi får hoppas att jag kan skicka iväg ansökan imorgon, vi hörs då!
 
Kramar

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se