ELTiS test

Hej på er!
Igår gjorde jag ELTiS testet inne på Explorius kontor. Det var ganska enkelt egentligen, det var bara att jag glömde att lyssna efter rätt saker ibland men allt som allt tror jag att det gick väldigt bra! Ni som ska göra det, ni har inget att oroa er för överhuvudtaget. Och som alla har sagt och som de säger på Explorius; Svenskar är överlag väldigt bra på engelska så det går ofta otroligt bra för dem/oss på provet. Så keep that in mind :)
 
Nu är jag supertaggad på Get Ready mötet på Onsdag och sedan på att få mina ansökningar skickade till staterna!
Hoppas ni alla mår bra, kram
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se