Resan har börjat!

Antar att nu kommer uppdateringen bli way better här för att jag har precis skickat min ansökan.
 
IIIIIIIHHHHHH.
Det känns galet, att jag faktiskt har börjat. Det är 1 år och 8 månader kvar ungefär tills jag förhoppninsvis kommer bege mig till the united states of america. Erhmygad.
 
Som det står ovan kommer Explorius ringa mig inom några dagar. Längtaaaar.
Det är ju 2014 nu i alla fall, vilket betyder att nästa år är the year. Shit asså.
 
Det är verkligen konstigt, ett år sedan jag fick min första utbytesmania och nu är liksom ansökan skickad.
 
Jag vet att det inte är värsta grejen, wow du har skickat din ansökan liksom, men varje äventyr börjar med en ansökan, right?
 
Hör av mig när de har ringt.
 
Lots of love x
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se