Papper från explorius + samtal

Så, i Tisdagskväll fick jag explorius papper till mailen med olika frågor som jag skulle tänka på till intervjun. Det var massor av olika, vissa lite mer utförliga som "Varför tror du att du skulle bli en bra ambassadör för Sverige?" och "Vad tycker din familj/vänner/du om att du ska åka på ett high school år?", sen fanns det lite enklare som "Skulle du tänka dig att bo med en värdförälder" och "Skulle du tänka dig att bo i en familj med annan religion" osv. Om ni undrar om andra frågor kan ni bara kommentera!
 
I torsdags satte jag mig ner i köket för att börja fundera på frågorna, jag tänkte skriva ner ungefär vad jag ska säga, eftersom typisk mig är att titta på frågor och tänka "ah men det vet jag säkert vad jag ska säga på" och sen när det kommer till kritan ger jag ett aslamt svar. Och man vill ju imponera. ;)
I alla fall, precis under middagen den dagen ringde explorius!!
Min syrra sa "öh det är någon som söker dig" och då förstod jag direkt och blev asglad! Mina föräldrar hade lite svårt att hitta en bra tid först, han som ringde frågade först om det gick bra under fredagen men jag har varit på kryssning hela helgen med mina bästa vänner så det gick inte. Men vi bestämde en tid så länge men sen funkade inte det i min mammas schema så nu ska jag på intervju den 23/1!!! Yeeeey. Ska till huvudkontoret då.
Så är astaggad nu, ska sätta mig i veckan och fortsätta klura på frågorna. OCH FIXA EN DESIGN NÄR JAG HINNER.
 
kramaaar
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se